2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
لاله اسکندری چگونه 7 مرتبه از مرگ نجات یافت

لاله اسکندری چگونه 7 مرتبه از مرگ نجات یافت

لاله اسکندری تاکنون 7 مرتبه با حوادث مرگبار مواجه شده و هر بار جان به در برده است.

دوات آنلاین -لاله اسکندری را باید به نوعی رکورددار دانست، رکورد مواجهه با مرگ. او ماجرای این تصادف ها را تعریف کرده و توضیح داده یکی از پزشکان گفته معجزه او را نجات داده است.

 

لاله اسکندری که متولد آخرین روز آذر سال 1354 و اهل تربت حیدریه است بعد از تحصیل در رشته گرافیک در سال 1378 با بازی در فیلم متولد ماه مهر به کارگردانی احمدرضا درویش وارد سینما شد و در این سال ها در سینما و تلویزیون بسیار درخشیده است.

 

نجات معجزه آسای لاله اسکندری

این بازیگر با بیان این که «معجزه در زندگی‌ام بسیار رخ داده است. چون از سنین کودکی حادثه‌خیز بودم» گفت: «سال ۱۳۵۹، چهار سال و نیمم بود و خانه‌مان در اتوبان مدرس، بیهقی قرار داشت. با ماشینی که ۱۳۵ تا سرعت داشت تصادف کردم. به بیمارستان ۵۰۲ ارتش در خیابان بهار بردندم و ۲۴ ساعت طول کشید تا پدر و مادرم پیدایم کنند. وقتی تصادف اتفاق می‌افتد، شهریور ۵۹، ساعت چهار و نیم بعدازظهر، سیامک برادر بزرگم به خانه می‌رود و به مادرم می‌گوید لاله تصادف کرد ولی نمرد! پدر و مادرم راه می‌افتند و بعد از تقریبا ۲۰ ساعت پیدایم می‌کنند.» 

 

اسکندری ادامه داد: «جمله‌ای که دکتر به پدرم می‌گوید این است که معجزه نجاتش داده است چون نه شکستگی داده بودم و نه ضربه مغزی شده بودم.» 

لاله اسکندری چگونه از مرگ نجات یافت

7 تصادف مهیب بانوی بازیگر

او با اشاره به این که «از این اتفاقات در زندگی‌ام زیاد رخ داده است و ۷ بار تصادف کرده‌ام» گفت: «تصادف آخر سر صحنه فیلمبرداری در اتوبان بابایی بود که راننده‌مان هم فوت شد. پزشکی که مرا جراحی کرد می‌گفت این تصادف حداقل کوری می‌داد، چون چشمم ۳۳ بخیه خورد، حدقه‌ام خُرد شد و هنوز هم بعد از ۱۶ سال آناتومی صورتم به حالت قبل برنگشته است. یکی اسمش را شانس می‌گذارد، یکی نظرکردگی و یکی حمایت.»

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.