2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال ترش و شیرین از شبکه آی فیلم

ساعت پخش و تکرار سریال ترش و شیرین از شبکه آی فیلم

اطلاعات اولیه ای را که از سریال ترش و شیرین لازم دارید در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال ترش و شیرین که مجموعه ای طنز به کارگردانی رضا عطاران است روی آنتن شبکه آی فیلم می رود. این سریال اولین بار در نوروز سال 1386 از شبکه سه پخش شد و آن زمان بسیار پرمخاطب بود.

عکسی از سریال ترش و شیرین

خلاصه داستان سریال ترش و شیرین

نصرت زن میانسالی است که پس از مرگ شوهرش و برای گذراندن امور زندگی به ترشی فروشی رو می‎آورد. مهلت اجاره خانه‎ نصرت خانم به سر آمده و او به خانه‌ای دیگر نقل مکان می‎کند. او در این جابجایی با مردی عاشق پیشه روبرو می‎شود و ...

عکسی از سریال ترش و شیرین

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال ترش و شیرین هر روز ساعت 9 شب از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن در دو نوبت در ساعت های 5 بامداد و یک ظهر خواهد بود.

عکسی از سریال ترش و شیرین

سریال ترش و شیرین چند قسمت است

این مجموعه که نویسندگی آن را سروش صحت و محمدرضا آریان برعهده داشتند در 16 قسمت ساخته و پخش شده است.

عکسی از سریال ترش و شیرین

بازیگران سریال ترش و شیرین

حمید لولایی، مریم امیرجلالی، مجید صالحی، رضا شفیعی‌جم، آناهیتا همتی، شهره سلطانی، خشایار راد، مرحوم احمد پورمخبر، مختار سائقی، پروین ملکی، پرستو مقدم، باقر صحرارودی، آناهیتا افشار، عباس محبوب، حلیمه سعیدی، مجید شهریاری، سیدرضا حسینی، بهشاد شریفیان، سیدجلال طباطبایی، فرشاد ارج، نگین عبداللهی، حسام صالحی و رضا عطاران بازیگران اصلی این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.