2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
فرار موتورسواران بعد از قتل راننده پژو

فرار موتورسواران بعد از قتل راننده پژو

پلیس در تلاش است تا ردی از عاملان این جنایت پیدا کند.

دوات آنلاین -تحقیقات پلیس پایتخت برای بازداشت دو موتورسوار که راننده پژو راحوالی میدان آرژانتین به قتل رسانده اند در جریان است.

 

به نوشته روزنامه جوان، ساعت ۱۴ و ۳۰ چهارشنبه بیستم اسفند قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی ماموران پلیس از قتل مرد جوانی داخل خودرواش باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شد.

 

حضور در محل جنایت

تیم جنایی در محل حادثه حوالی میدان آرژانتین داخل یک خودروی پژو با جسد خونین مرد جوانی روبه رو شدند که با اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

 

بررسی های پلیس نشان داد مقتول دقایقی قبل به این محل آمده تا همسرش را که در آن نزدیکی منشی شرکتی است، برای خرید به بازار ببرد که از سوی دو مرد موتورسوار با ضربات چاقو به قتل می رسد.

 

مأموران پلیس در ادامه پس از بررسی دوربین های مداربسته محل حادثه دریافتند که دو مرد ناشناس به سوی پژو مقتول رفته و پس از اینکه در پژو را باز می کنند راننده را با ضربات چاقو به قتل می رسانند و با موتور سیکلتی که راننده آن از قبل کنار خیابان منتظر آنها بوده از محل فرار می کنند.

 

همسر مقتول به پلیس گفت: من منشی شرکتی در این نزدیکی هستم. ساعتی قبل همسرم با من تماس گرفت و قرار شد نزدیکی محل کارم منتظرم باشد تا پس از اینکه همکارم را به خانه اش رساندیم برای خرید به بازار برویم و بعد از آنجا نیز مرا به مطب پزشکی که از قبل نوبت داشتم برساند.

 

دقایقی قبل همراه همکارم از شرکت خارج شدیم که متوجه شدیم شوهرم به طرز مرموزی به قتل رسیده است.

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات پلیس برای شناسایی و بازداشت عاملان حادثه در جریان است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.