2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل تکاندهنده 5 نفر در یک روستا

قتل تکاندهنده 5 نفر در یک روستا

ماجرا از آتش‌گرفتن یک دختر جوان در روستایی در کرمانشاه آغاز شد؛ حادثه‌ای که هنوز معلوم نیست قتل است یا خودسوزی.

دوات آنلاین -به‌دنبال کشته‌شدن 5نفر در یکی از روستاهای کرمانشاه تحقیقات پلیس برای مشخص‌شدن انگیزه این جنایت هولناک آغاز شده است.

 

به گزارش همشهری، روز جمعه گذشته مأموران پلیس کرمانشاه در جریان حادثه‌هولناکی در یکی از روستاهای اطراف این شهر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. 5نفر در این حادثه کشته شده بودند و آخرین قربانی قاتلی بود که با شلیک گلوله به سرش به زندگی‌اش پایان داده بود.

 

بررسی‌ها نشان می‌داد که ماجرا از آتش‌گرفتن یک دختر جوان آغاز شده است. حادثه‌ای که هنوز معلوم نیست قتل است یا خودسوزی. دختر جوان براثر سوختگی جانش را از دست داد و برادر او که این حادثه را از چشم جوانی از طایفه‌ مقابل می‌دید، درحالی‌که اسلحه به‌دست داشت به سراغ آن جوان و خانواده‌اش رفت.

 

او ابتدا پسر جوان طایفه‌ مقابل را به ضرب گلوله به قتل رساند و سپس پدر وی و یکی دیگر از اعضای خانواده او را به گلوله بست و جانشان را گرفت. در پایان نیز لوله‌ سلاحش را روی سرش گذاشت و با شلیک گلوله به زندگی خودش پایان داد. هر چند عامل جنایت به زندگی خود پایان داده بود، اما شایعه‌ها درباره انگیزه او از این اقدام روستا را پر کرده بود. برخی مدعی شدند که پسر جوان وقتی متوجه دوستی خواهرش با یکی از اعضای طایفه دیگر شده بود، ابتدا خواهرش را به آتش کشیده و سپس به سراغ آن جوان و خانواده‌اش رفته و پس از قتل 3نفر از آنها به زندگی خودش نیز پایان داده است.

 

انگیزه نامعلوم

با این حال فرزاد پورنظری، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه به همشهری گفت: اینکه انگیزه عامل جنایت از این اقدام چه بوده، هنوز معلوم نیست.

 

وی ادامه داد: به‌رغم شایعات منتشر شده، هنوز مشخص نیست خانمی که در ابتدا جان باخته، خودسوزی کرده یا اینکه به قتل رسیده است. این در حالی است که خانواده او می‌گویند دخترشان خودسوزی کرده اما با این حال تحقیقات پلیس درباره این ادعا ادامه دارد.

 

به‌گفته پورنظری، بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که بین خانواده قاتل و 3مقتول از گذشته اختلافاتی نیز وجود داشته است و به همین دلیل فرضیه‌های مختلفی درباره علت وقوع این جنایت مطرح است که پلیس در حال بررسی‌ آنهاست و شایعاتی که در فضای مجازی مطرح شده، مورد تأیید پلیس نیست.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.