2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
راز جسد سوخته مرد ثروتمند

راز جسد سوخته مرد ثروتمند

پلیس یکی از دوستان مقتول را بازداشت کرده اما این فرد می گوید قتل کار او نیست.

دوات آنلاین -مرد جوانی که متهم است پس از خوردن کله پاچه، مرد پولدار را برای تصاحب اموالش به قتل رسانده است، بازداشت شد.

 

ناپدید شدن مرد ثروتمند

روزنامه جوان نوشت، چندی قبل اعضای خانواده ای در تهران به اداره پلیس رفتند و از گم شدن ناگهانی پدر پولدارشان شکایت کردند.

 

یکی از اعضای خانواده گفت: «پدرم ثروتمند است و در خانه بزرگی در شمال تهران تنها زندگی می کند، البته سرایدار دارد. امروز صبح پدرم برای خوردن کله پاچه با یکی از دوستانش به نام شاهرخ به طباخی رفته بود، اما دیگر به خانه برنگشت. شاهرخ رستوران دار است و در باشگاه ورزشی با پدرم آشنا شده بود و قرار بود با هم در پروژه ای سرمایه گذاری کنند. الان احتمال می دهم برای پدرم اتفاقی رخ داده باشد.»

 

با طرح این شکایت مأموران تحقیقات گسترده ای را برای پیدا کردن مرد پولدار آغاز کردند تا اینکه مدتی بعد جسد سوخته شده وی را در بیابان های اطراف کرج کشف کردند.

 

شروع تحقیقات جنایی

پس از کشف جسد، بررسی ها نشان داد شاهرخ چند مرتبه از حساب مقتول پول برداشت کرده است. بدین ترتیب شاهرخ به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت، اما بررسی ها نشان داد وی پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است.

 

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مأموران ۱۷ خرداد مظنون را در یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی شناسایی و دستگیر کردند.

 

متهم پس از انتقال به تهران صبح دیروز مقابل قاضی محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با انکار جرمش در ادعایی گفت: «روز حادثه من بامقتول قرار داشتم، اما پس از اینکه کله پاچه خوردیم از من خواست خودرواش را به خانه اش ببرم و خودش هم برای دیدن یکی از دوستانش از من خداحافظی کرد و دیگر از او خبر نداشتم.»

 

تحقیقات از متهم ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.