2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل مرموز قهرمان بدنسازی؛ قاتل کیست؟

قتل مرموز قهرمان بدنسازی؛ قاتل کیست؟

تیم جنایی متوجه شدند هیچ وسیله‌ای از خانه مقتول سرقت نشده ‌است و قاتل یا قاتلان که احتمالاً افراد آشنایی هستند بدون درگیری وارد آپارتمان شده و با انگیزه‌ای غیر از سرقت حادثه خونین را رقم زده‌اند.

دوات آنلاین -امید حاتم‌آبادی قهرمان بدنسازی آسیا در دفتر کارش در تهرانپارس به طرز مرموزی به قتل رسید. تیم جنایی به سرپرستی بازپرس ویژه قتل تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان قتل را آغاز کرده‌اند.

 

روزنامه جوان نوشت، ساعت ۳۰‌دقیقه بامداد دیروز سه‌شنبه ۲۳‌فروردین مأموران کلانتری‌۱۴۷ گلبرگ تلفنی به قاضی میثم حسین‌پور، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران قتل مرد جوانی را خبر دادند. مأموران پلیس اعلام کردند دقایقی قبل مردی با اداره پلیس تماس گرفت و گفت برادرش در محل کارش حوالی تهرانپارس به قتل رسیده‌ است. جسد متعلق به مرد ۲۸‌ساله‌ای به نام امید حاتم‌آبادی بود که روی تختخواب به کام مرگ رفته بود.

 

تحقیقات جنایی

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌ دهم پلیس‌آگاهی پای در قتلگاه مرد جوان گذاشتند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول امید حاتم‌آبادی قهرمان پرورش اندام بوده که علاوه بر چندین مدال قهرمانی کشوری در سال‌۹۲ در رده سنی جوانان مقام قهرمانی آسیا را کسب می‌کند و مدال طلا می‌گیرد. وی پس از قهرمانی آسیا این ورزش را ادامه می‌دهد و به عنوان مربی بدنسازی و پرورش اندام در باشگاهی به آموزش شاگردان خود ادامه می‌دهد.

 

تیم جنایی در بررسی محل حادثه با لکه‌های خونی داخل پذیرایی روبه‌رو شدند که رد آن به اتاق خواب می‌رسید و نشان می‌داد به احتمال زیاد مقتول وقتی با اصابت جسم سختی به سرش به شدت زخمی می‌شود تلاش می‌کند خودش را به در ورودی برساند و درخواست کمک کند، اما به خاطر شدت ضربه و بی‌رمقی‌اش و قفل بودن در آپارتمان به اتاق بر می‌گردد و روی تختخواب دراز می‌کشد تا حالش بهتر شود، اما به کام مرگ می‌رود.

 

تیم جنایی در بررسی‌های فنی دیگر متوجه شدند هیچ وسیله‌ای از خانه مقتول سرقت نشده ‌است و همچنین در ورودی سالم است و قاتل یا قاتلان که احتمالاً افراد آشنایی هستند بدون درگیری وارد آپارتمان شده و با انگیزه‌ای غیر از سرقت حادثه خونین را رقم زده‌اند. از سوی دیگر پزشکی قانونی در نخستین معاینه جسد در محل حادثه اعلام کرد مرد ورزشکار حدود ساعت‌۱۶ بعد از ظهر به قتل رسیده است.

 

اظهارات برادر مقتول

برادر مقتول به مأموران پلیس گفت: «برادرم ورزشکار و مربی رشته بدنسازی و پرورش اندام بود و شاگردان زیادی را برای قهرمانی آموزش می‌داد. او مدتی قبل این آپارتمان را اجاره کرد و به ورزشکارانی که قصد شرکت در مسابقات ورزشی داشتند مشاوره می‌داد. ساعت‌۱۴ بعد از ظهر با برادرم تماس گرفتم و قرار بود به محل کارش بروم، اما تلفن مرا جواب نداد. احتمال دادم مهمان دارد و در حال آموزش یا مشاوره به شاگردانش است و به همین خاطر تصمیم گرفتم شب با او تماس بگیرم. ساعتی قبل دوباره با برادرم تماس گرفتم و او جواب نداد که نگرانش شدم و به در آپارتمانش آمدم. هر چقدر زنگ زدم در را باز نکرد و از آنجایی که کلید نداشتم از کلید‌سازی کمک گرفتم و پس باز شدن در با جسد برادرم روبه‌رو شدم.» وی در پایان گفت: «حدود پنج‌ماه قبل برادرم با فردی به خاطر اختلافاتی درگیری و زد و خورد داشت و من احتمال می‌دهم او برادرم را به قتل رسانده‌باشد.»

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته محل حادثه را برای شناسایی قاتل یا قاتلان صادر کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.