2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
داستان و معرفی بازیگران فیلم آرزوی زیبا

داستان و معرفی بازیگران فیلم آرزوی زیبا

همه آنچه می خواهید درباره فیلم آرزوی زیبا و بازیگرانش بدانید در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -فیلم آرزوی زیبا به کارگردانی علی قوی تن فیلمی برای کودک و نوجوانان است که داستان جالبی دارد و تماشای آن به همه توصیه می شود.

عکسی از فیلم آرزوی زیبا

خلاصه داستان فیلم آرزوی زیبا

در این فیلم چند کودک و نوجوان تلاش می‌کنند تا خواسته یک دختر جوان را برآورده کنند که در این راه درگیر ماجراهایی می‌شوند.

 

علی قوی ‌تن، کارگردان آرزوی زیبا گفت: فیلم قبلی من به نام رؤیای سهراب، باعث شد این شد که ایده فیلم سازی در موضوعات پیرامون کاشان در سر من شکل بگیرد؛ این مسئله منجر به ساخت فیلم آرزوی زیبا شد.

عکسی از فیلم آرزوی زیبا

بازیگران فیلم آرزوی زیبا

هدا مقدم منش، متین نظری، امیرمحمد رحمانی، یوسف احمدی، هادی هاشمی، محمد حسین حلاج مفرد، علی منوری، عرفان زرگرزاده، محمد عباس زاده، ترنم هاشمی مقدم، کیانا ریاضیان، شکیبا حلاج مفرد، محمد اختری و علی مقدم منش در فیلم آرزوی زیبا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عکسی از فیلم آرزوی زیبا

هدا مقدم‌منش، بازیگر این فیلم گفت: بعد از کار در فیلم رؤیای سهراب، رابطه خود را با آقای قوی‌تن حفظ کردم و در کار آرزوی زیبا نیز که در شهر کاشان فیلم‌برداری شد، حضور داشتم؛ این فیلم اولین کار بلند سینمایی من است و پیش از این، چندین فعالیت تئاتری و حضور در فیلم کوتاه داشتم.

 

وی افزود: نقش من در این فیلم، یک مزون‌دار بود که نقشی محوری در فیلم داشت؛ وقتی بچه‌ها وارد کاشان می‌شوند، به ناچار باید با فرد بزرگسالی در تماس باشند که نقش آن شخص را من بازی کردم. تاکنون تجربه خیاطی و مزون‌داری اصلاً نداشتم و به کمک آقای قوی‌تن، توانستم در این فیلم ایفای نقش کنم.

 

متین نظری بازیگر این فیلم گفت: اهل آران و بیدگل هستم؛ حضورم در این فیلم به وسیله تست بازیگری بود. برای حضور در این فیلم تمرینات زیادی را انجام دادم و نکات زیادی را یاد گرفتم؛ این کار بسیار سخت بود اما زمانی که فیلم را دیدم، همه خستگی از تنم رفت. این اولین تجربه بازیگری‌ام است؛ قبلاً وقتی یک فیلم را می‌دیدم، بازی بازیگران را به دقت نگاه می‌کردم و خود را جای آنها می‌گذاشتم. آرزوی من بازیگری بود که توانستم به آن برسم.

عکسی از فیلم آرزوی زیبا

امیرمحمد رحمانی دیگر بازیگر این اثر گفت: از چهار سال قبل، با یکی از مرشدان نوش آباد آشنا شدم و وارد نمایش سنتی این منطقه، شبی خوانی و تعزیه شدم؛ شبی خوانی شبیه به تئاتر است و من این کار را بسیار دوست داشتم. بازیگر شدن و معروف شدن را از ابتدا خیلی دوست داشتم و توانستم با قبول شدن در تست علی قوی‌تن، در این فیلم بازی کنم. شخصاً کارگردان تعزیه نوجوانان هستم و با کودکان و نوجوانان، در ایام محرم تعزیه اجرا می‌کنیم.

 

عرفان زرگر زاده، سومین بازیگر نوجوان این فیلم اظهار کرد: از کودکی علاقه زیادی به سینما داشتم و با "آرزوی زیبا" به آرزوی خود رسیدم؛ پیش از این فیلم، تجربه خاصی در زمینه تصویر نداشتم اما سنتور می‌زدم. تجربه بازیگری تجربه شیرینی بود و دوست دارم که دوباره تکرار شود.

 

ترنم هاشمی، بازیگر خردسال فیلم آرزوی زیبا گفت: خاله‌ام (هدا مقدم‌منش)، کمک‌های زیادی در بازیگری و ایفای این نقش به من کرد؛ یک بار در محل فیلم‌برداری یک فیلم حاضر شدم و از همان موقع علاقه‌مند به بازیگری شدم. فیلم‌های زیادی را می‌بینم و سینما را جدی دنبال می‌کنم.

 

کیانا ریاضیان، بازیگر خردسال دیگر این اثر عنوان کرد: فیلم را برای اولین بار دیدم و از نتیجه کار خوشحال بودم؛ از همان ابتدا دوست داشتم بازیگر شوم و با حضور در این فیلم، آرزوی من برآورده شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.