2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال خانه پرتقالی ها چه روزهایی پخش می شود + خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

سریال خانه پرتقالی ها چه روزهایی پخش می شود + خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

سریال خانه پرتقالی ها از شبکه دو پخش می شود جزییات کامل درباره این مجموعه، از جمله خلاصه داستان، بازیگران و روزهای پخش را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال خانه پرتقالی ها مجموعه طنز و فانتزی است که می تواند توجه بینندگان را جلب کند و به مجموعه ای پربیننده برای شبکه دو تبدیل شود. اگر می خواهید بدانید این سریال چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود در ادامه با ما همراه شوید.

عکسی از سریال خانه پرتقالی ها

خلاصه داستان سریال خانه پرتقالی ها

در این سریال شاهد هستیم در یک خانه قدیمی سه طبقه، پدربزرگ و مادربزرگ به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند. در قانونی نانوشته در این خانواده که وضع مالی متوسطی دارند، رسم بر این است که هر زوج صاحب چهار فرزند شود. همچنین فولکسی قدیمی در گوشه حیاط خانه پارک شده که ماجراهای این خانواده و داستان سریال را در هر قسمت تعریف می‌کند.

عکسی از سریال خانه پرتقالی ها

روزهای پخش سریال خانه پرتقالی ها

سریال خانه پرتقالی ها در اولین پخش فقط دو روز در هفته یعنی روزهای پنج شنبه و جمعه پخش شد اما این بار قرار است هر شب پخش شود.

 

سریال خانه پرتقالی ها چند قسمت است

علیرضا شاه‌رستم بیک و علیرضا طهرانی به طور مشترک سریال خانه پرتقالی ها را کارگردانی کرده اند و این مجموعه با تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری در 26 قسمت تولید می شود البته زمان هر قسمت کوتاه و فقط حدود 25 دقیقه است.

عکسی از سریال خانه پرتقالی ها

بازیگران سریال خانه پرتقالی ها

رضا فیاضی، شهین تسلیمی، بهراد خرازی، فاطمه کریمی، علیرضا شاه‌رستم، شاهرخ خدایی، آیلار عباسی، مریم وحیدزاده، آوا گنجی، احسان استیری، مهنا سیدی، پرهام عبادی،  آرتین گلچین، ترانه کوهستانی، آیلین جاهد، ایلیا دهقان بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.