2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال این راهش نیست از شبکه آی فیلم

تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال این راهش نیست از شبکه آی فیلم

سریال این راهش نیست تولید چه سالی است، در چند قسمت ساخته شده، داستان آن چیست و کدام بازیگران در این مجموعه حضور دارند؟

دوات آنلاین -سریال این راهش نیست تولید سال 1382 است که نوید میهن‌دوست آن را کارگردانی کرده و شبکه آی فیلم یک بار دیگر این مجموعه را در جدول پخش خود قرار داده است.

 

خلاصه  سریال این راهش نیست

در سریال این راهش نیست فریدون کشاورز نمونه روستایی و علاقمند به کار تحقیق و پیوند انواع گیاهان است او معتقد است ازدواج برای دانشمندان ضرر دارد. دائی او رئیس شورای روستا مرد مقتدر و باابهتی است که دخترش را کاندید ازدواج کرده است. فریدون که یارای مقابله با دایی را ندارد قصدفرر از روستا و حتی کشور را می کند وبه همین منظور به تهران می آید و درهمان قدم اول برای فرار شیفته دختری می شود.

عکسی از سریال این راهش نیست

سریال این راهش نیست چند قسمت است

این مجموعه که برای شبکه 3 تولید شده در مجموع 19 قسمت دارد.

عکسی از سریال این راهش نیست

ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال این راهش نیست هر روز در سه نوبت از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود و شما می توانید در ساعت های 4 بعد از ظهر، 12 شب و 8 صبح شاهد آن باشید.

عکسی از سریال این راهش نیست

بازیگران سریال این راهش نیست

حبیب دهقان نسب، ثریا قاسمی، شهرام قائدی، اشکان خطیبی، رضا بابک، فهیمه راستکار، حسین ایل بیگی، سوسن مقصودلو، غلامحسین زواره و نگار جواهریان در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.