2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خلاصه داستان و بازیگران فیلم حکم تجدیدنظر

خلاصه داستان و بازیگران فیلم حکم تجدیدنظر

اطلاعاتی را که درباره فیلم حکم تجدیدنظر با بازی آرش عدل پرور لازم است بدانید می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -فیلم حکم تجیدنظر داستانی جنایی دارد که اولین ساخته بلند سینمایی کارگردانش یعمی محمدامین کریم پور محسوب می شود. داستان این فیلم و جزییات دیگر را در ادامه مطالعه کنید.

 

محمدامین کریم پور پیش از این فیلم بلند سینمایی نساخته بود. او در اینستاگرام چهره ای مشهور است که به خاطر ساخت ویدیوهای کوتاه و طنز طرفدار دارد و فیلم حکم تجدیدنظر اولین تجربه جدی کارگردانی او محسوب می شود.

عکسی از فیلم حکم تجدیدنظر

خلاصه داستان فیلم حکم تجدیدنظر

در خلاصه داستان رسمی این فیلم آمده است: حکم تجدیدنظر همیشه برای دادگاه نیست، گاهی پذیرش واقعیت و تجدید نظر در عقاید و باورهای انسان سخت تر از حکم قصاص است.

 

در این فیلم شاهد هستیم جوانی به نام آرش به قتل نامزدش به نام لیدا متهم شده و در زندان منتظر دادگاه است. آرش می گوید بی گناه است و وقتی برای مادرش سوگند می خورد که قتل را انجام نداده مادر او  به همراه دو نفر دیگر تلاش می کنند با جمع آوری مدارک لازم بی گناهی آرش را ثابت کنند.

 

لینک: دانلود قانونی فیلم حکم تجدیدنظر

 

بازیگران فیلم حکم تجدیدنظر

ژاله صامتی، همایون ارشادی، فرید سجادی حسینی، گیتی قاسمی، زیبا کرمعلی، شاهرخ فروتنیان، احسان امانی، آرش عدل ‌پرور و مجید یلان، بازیگران این فیلم هستد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.