2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
3 پسرعمو، متهم به آزار پسربچه

3 پسرعمو، متهم به آزار پسربچه

پدر قربانی: این موضوع تأثیر بدی در روحیه پسرم گذاشته است. من حاضر به گذشت نیستم و برای متهمان اشد مجازات را می‌خواهم.

دوات آنلاین -سه پسرعمو که متهم هستند پسربچه‌ای را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، بازداشت شدند و تحقیقات از آنها آغاز شده است.

 

به نوشته شرق این سه پسرعمو با شکایت پدر پسربچه دستگیر شده‌اند و بعد از بازداشت مشخص شد هر سه آنها 17‌ساله و زیر سن قانونی هستند.

 

طرح شکایت

مدتی قبل مردی با مأموران پلیس تماس گرفت و مدعی شد پسرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

او با شکایت از سه نوجوان، خواستار بازداشت آنها شد. این مرد گفت: پسرم شروین دیروز –‌روز حادثه- همراه دوستانش مشغول بازی فوتبال در کوچه بود که با حالتی پریشان به خانه برگشت و به اتاقش رفت. او سکوت کرده بود و هیچ حرفی نمی‌زد. متوجه شدم حالش خوب نیست. وقتی با او صحبت کردم، فهمیدم سه پسر او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. پسرم به‌شدت آسیب دیده و وضعیت روحی بسیار بدی دارد. من درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.

 

پسر آزاردیده چه گفت

مأموران با ثبت این شکایت از شروین بازجویی کردند. او گفت: من و دوستانم مشغول بازی فوتبال در خیابان بودیم که سه پسرعمو که از قبل آنها را می‌شناختم، سراغم آمدند. یکی از آنها من را بغل کرد و به‌سرعت به زیرزمین خانه‌ای متروک برد. آنجا سه پسر‌عمو با تهدید چاقو من را آزار دادند و تهدیدم کردند، اگر در‌این‌باره با کسی حرف بزنم، من را می‌کشند. بعد از روشن‌شدن جزئیات واقعه، ردیابی سه پسرعموی ۱۷‌ساله آغاز و آنها بازداشت شدند، اما جرمشان را انکار کردند.

 

جلسه محاکمه

سپس پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران که ویژه رسیدگی به جرائم اطفال است، فرستاده شد و متهمان از خود دفاع کردند. در ابتدای جلسه، شروین به تشریح ماجرا پرداخت و برای متهمان اشد مجازات را درخواست کرد.

 

 پدر شروین نیز گفت: این موضوع تأثیر بدی در روحیه پسرم گذاشته است. من حاضر به گذشت نیستم و برای متهمان اشد مجازات را می‌خواهم. زندگی خانوادگی من تحت تأثیر قرار گرفته است. من مدام پسرم را نزد روان‌پزشک می‌برم و او با اینکه سن کمی دارد، تحت درمان قرار گرفته است. من درخواست مجازات برای متهمان را دارم شاید با این کار پسرم کمی روحیه‌اش را به دست آورد.

 

سپس متهمان ۱۷‌ساله در جایگاه حاضر شدند و هر سه، اتهام خود را انکار کردند. یکی از آنها گفت: من اصلا شروین را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چرا چنین ادعایی را مطرح کرده است.

 

متهم دیگر گفت: دایی شروین مدتی است با من و پسرعموهایم خصومت دارد، گمان می‌کنم به همین علت چنین شکایت عجیبی را علیه ما مطرح کرده است. سومین متهم نوجوان نیز منکر جرمش شد.

 

سپس محمد شمس، وکیل یکی از متهمان، به دفاع پرداخت و گفت: متهمان که همگی 17 سال دارند از ابتدای بازداشت جرمشان را انکار کرده‌اند و مدرکی نیز مبنی‌بر آزار پسر نوجوان به دادگاه ارائه نشده و او به پزشکی قانونی نیز معرفی نشده است. از‌این‌رو تقاضا دارم برای روشن‌شدن ماجرا، شاکی به پزشکی قانونی معرفی شود.

 

در پایان جلسه، قضات دادگاه شروین را به پزشکی قانونی معرفی کردند تا صحت ادعای او مبنی‌بر آزار و اذیت بررسی شود. سه متهم نیز برای مشاوره بالینی به پزشکی قانونی معرفی شدند تا روشن شود به رشد عقلی رسیده‌اند و قبح عمل ارتکابی را درک می‌کنند یا نه.

 

بعد از تکمیل تحقیقات، متهمان یک‌بار دیگر پای میز محاکمه می‌روند.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.