2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
محاکمه راننده تاکسی به اتهام قتل زن مسافر

محاکمه راننده تاکسی به اتهام قتل زن مسافر

این زن به ارتکاب قتل اعتراف کرده بود اما وقتی در دادگاه حاضر شد ادعای تازه‌ای را مطرح کرد.

دوات آنلاین-راننده تاکسی که به اتهام قتل زن مسافر و سرقت طلاهایش بازداشت شده روز گذشته محاکمه شد.

 

به گزارش جوان، یکسال قبل جسد زن جوانی بین شمشادهای خیابان پاسداران کشف شد.

 

با حضور مأموران در محل اولین بررسی ها نشان داد این زن بر اثر ضربه سنگ به سرش کشته شده است.

 

همچنین مشخص شد طلاها و گوشی تلفن همراه وی نیز سرقت شده است.

 

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و تشخیص هویت، شوهر مقتول مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: «همسرم برای گرفتن وام از بانک کارگشایی، طلاهایش را از خانه برداشت و بیرون رفت تا اینکه متوجه شدم او کشته شده است.»

 

بعد از این توضیحات مأموران خودروی تاکسی که آن زن سوار شده بود را شناسایی کردند و راننده آن بازداشت شد، مرد جوان در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و گفت: وقتی او را سوار کردم گفت کارت ملی اش را گم کرده و نتوانسته است وام بگیرد، متوجه شدم مقداری طلا همراهش است که تصمیم گرفتم سرقت کنم. از آنجائیکه قسط خانه ای که در شهرری خریده بودم عقب افتاده بود و نیاز به پول داشتم موقعیت را برای سرقت طلاها مناسب دیدم به همین دلیل به بهانه اینکه شاید کارت ملی داخل شمشادها افتاده باشد او را بین شمشادهای کنار خیابان بردم و بعد از قتل اموالش را سرقت کردم.

 

با اقرارهای متهم، وی روانه زندان شد و صبح یکشنبه پرونده روی میز هیئت قضایی شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت.

 

ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد. سپس اولیای دم درخواست قصاص کردند. در ادامه متهم در جایگاه ایستاد و با انکار جرمش گفت: «قتل را قبول ندارم. آن روز زن جوان را سوار

کردم اما بعد از رسیدن به مقصد او از تاکسی پیاده شد و رفت. همه اظهاراتم تحت فشارهای بازجویی بود و نمی دانم چه کسی و چرا آن زن را کشته است.»

 

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.