2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل تبسم هاشمی بازیگر نقش عاطفه در سریال پناه آخر

بیوگرافی کامل تبسم هاشمی بازیگر نقش عاطفه در سریال پناه آخر

تبسم هاشمی در فضای مجازی بسیار فعال است اما از زندگی خصوصی اش چیزی نمی گوید.

دوات آنلاین-تبسم هاشمی بازیگر زن سینما و تلویزیون که نقش عاطفه را در سریال پناه آخر بازی کرده متولد سال 49 است. او زنی بسیارشاد و خوش اخلاق است

 

تبسم هاشمی  دانش‌آموخته رشته نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران است. جالب است بدانید او در رشته مرمت آثار باستانی از دانشکده میراث فرهنگی ایران نیز تحصیل کرده است. کتابخوانی بزرگترین علاقه تبسم هاشمی است و به گفته خودش قطعا هر روز کتاب می خواند حتی اگر شده یک صفحه اما قطعا اینکار را می کند.

 

وی به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در  دوره‌های کامل کلاس بازیگری زیر نظر مرحوم هما روستا شرکت کرد و از این طریق از سال 73 فعالیت حرفه‌ ای خود را در این زمینه شروع کرد.

بیوگرافی کامل تبسم هاشمی بازیگر سریال پناه آخر

تبسم هاشمی در فصل دوم سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت بازی کرده بود و نقش مادر حبیب ( ملیحه) را ایفا می کرد.

 

او در فضای مجازی بسیار فعال است اما از زندگی خصوصی اش چیزی نمی گوید. از اینکه تبسم هاشمی ازدواج کرده یا مجرد است اطلاعاتی در دست نیست. اما او بسیار در خصوص کارش صحبت کرده است. تبسم هاشمی در سریال حیرانی نیز نقش آفرینی کرده است.

 

تبسم هاشمی البته بازی در تئاتر را بیشتر از تلویزیون و سینما دوست دارد او می گوید: تئاتر جذابیت دیگری برای بازیگر دارد و حال و هوای متفاوتی را حس می کنید. هر روز روی صحنه یک زندگی نوین داری، کار تصویر جذابیت دیگری برای بازیگران دارد.

بیوگرافی کامل تبسم هاشمی بازیگر سریال پناه آخر

او به علاقه جوانان برای ورود به شغل بازیگری اشاره می کند و می گوید:مطرح شدن و دیده شدن در ذات همه انسان ها است و همه دوست دارند جلوی دوربین برای دیده شدن بیایند. واقعیت این است باید قابلیت های خود را ببینید و در این زمینه تحصیلات دارا باشند. تجربی آمدن بد نیست چرا که بازیگران بسیار خوبی داریم که فاقد آموزش موفق هستند و آنها باید دارای استعداد شگفت انگیز باشند. همه این حرفه را به دلیل جذابیت و مطرح شدن دوست دارند.

 

طبیعی است افرادی در این عرصه فعالیت می کنند که توانایی آن کار را دارند. به هر حال کسی که ماندگار می شود قطعا توانایی را دارد. زمانی که در تئاتر شهر می روم بیشتر افراد را نمی شناسم، همه جوان هستند و از کارهای جوانان با استعداد لذت می برم.اطلاعات، تجربه، تحصیلات و استعداد. اگر همه اینها را داشته باشد ماندگار می شود.

 

تبسم هاشمی در چه فیلم ها و سریال هایی بازی کرده است

تیسم هاشمی در فیلم و سریال های دبیرستان خضراء، بازگشت به خانه، صدایم کن، رو به آسمان، نام‌نویسی برای بهشت، لیسانسه‌ ها ( فصل 1 و 2) و پناه آخر بازی کرده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.