2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی اسرا بیلگیچ، بازیگر ترکیه ای نقش سیبل در سریال رامو

بیوگرافی اسرا بیلگیچ، بازیگر ترکیه ای نقش سیبل در سریال رامو

اسرا بیلگیچ بازیگر جوان ترکیه ای است که در سریال رامو نقش سیبل کایا را بازی کرده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین - اسرا بیلگیچ بازیگر ترکیه ای است که با این که در فیلم و سریال های زیادی حضور نداشته اما به دلیل بازی در مجموعه رستاخیز ارطغرل و همچنین ایفای نقش سیبل کایا در سریال رامو شهرت زیادی دارد. بیوگرافی این بازیگر را بخوانید.

 

زندگینامه اسرا بیلگیچ

اسرا بیلگیچ متولد ۱۴ اکتبر سال ۱۹۹۲ است. او در رشته حقوق درس خواند و سپس از سال ۲۰۱۴ بازیگری را به صورت حرفه ای آغز کرد. این بازیگر ترکیه ای ۲۰۱۷ با "گوک‌حان توره" بازیکن تیم ملی فوتبال ترکیه ازدواج کرد اما زندگی مشترک آنها دوام زیادی نداشت و این زوج دو سال بعد به دلیل خیانت گوک حان از هم جدا شدند. 

اسرا بیلگیچ، بازیگر ترکیه ای نقش سیبل در سریال رامو

فیلم ها و سریال های اسرا بیلگیچ

اسرا به دلیل بازی در سریال قیام ارطغرل به شهرت زیادی رسید و به دلیل عملکرد خوبی که داشت از پنج جشنواره مختلف جایزه دریافت کرد.  او سپس در سال 2018، نقش اصلی زن سریال یک امید کافی است را برعهده گرفت و پس از آن در سریال رامو حضور یافت.  بیلگیچ در ادامه در سریال اراضی بی قانون بازی کرد و سریال آتاتورک تولید سال ۲۰۲۳ آخرین کار این بازیگر است که البته در آن نقش اصلی را برعهده ندارد و فقط بازیگر مهمان است. 

اسرا بیلگیچ، بازیگر ترکیه ای نقش سیبل در سریال رامو

بازی در  نقش سیبل در سریال رامو

شخصیت اصلی سریال ترکی رامو درباره مردی به همین نام است و اسرا در این سریال نقش همسر او به نام سیبل را بازی می کند.  این مجموعه دو فصل دارد که وقایع فصل اول در آنتالیا و فصل دوم در استانبول رخ می دهد و بیلگیچ در هر دو فصل در کنار موراتی ییلدیریم در نقش رامو بازی کرده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.