2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی احمد کوتسی کارادوغان، بازیگر ترکیه ای نقش فاروک در سریال نامادری

بیوگرافی احمد کوتسی کارادوغان، بازیگر ترکیه ای نقش فاروک در سریال نامادری

احمد کوتسی کارادوغان از بازیگران مطرح ترکیه ای است که در سریال نامادری نقش فاروک را بازی کرد و در این نقش بسیار دیده شد. زندگینامه او را بخوانید.

دوات آنلاین -احمد کوتسی کارادوغان از جمله بازیگران مطرح ترکیه ای است که کارنامه هنری موفقی دارد و یکی از نقش های او که بسیار به چشم آمد نقش فاروک در سریال نامادری بود. بیوگرافی این بازیگر را در ادامه مرور کرده ایم.

 

فعالیت های هنری احمد کوتسی

احمد کوتسی کارادوغان ۱۶ مارس ۱۹۷۳در مالاتیا به دنیا آمد اما در همان کودکی همراه خانواده اش به آنکارا مهاجرت کرد و در این شهر بزرگ شد. او از نوجوانی به هنر و ادبیات علاقه داشت و تمام این رشته ها را نیز همزمان پی گرفت. او خواننه و آهنگساز است و علاوه بر این در ترانه سرایی نیز مهارت دارد  اما بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می شود. جالب است بدانید کوتسی در دانشگاه هیچ کدام از این رشته ها را نخوانده بلکه مدتی در رشته معماری تحصیل می کرد البته آن را هم ناتمام گذاشت.

 احمد کوتسی کارادوغان، بازیگر ترکیه ای نقش فاروک در سریال نامادری

فیلم ها و سریال های احمد کوتسی کارادوغان

این بازیگر از سال 2006 با بازی در سریال پزشکان بازیگی را شروع کرد و 3 سال بعد در سریالی به نام قهرمانان نقشی را برعهده گرفت.

 

این بازیگر ترکیه ای در ادامه در سال 2012 در سریال کوچه آرامش به ایفای نقش پرداخت و در حالی که توانسته بود نام خودش را به عنوان بازیگر توانا در جامعه هنری مطرح کند 3 سال بعد بازی در سریال دروغ سفید را قبول کرد.

 

بیشتر شهرت احمد کوتسی کارادوغان به خاطر بازی در نقش خلیل در سریال اسم من ملک بود اما او قبل از آن نیز حضور در دو مجموعه دیگر را تجربه کرده بود. دریای قلب من و آهنگ زنگ سریال های ترکیه ای بود که کوتسی در آنها بازی کرده بود.

 احمد کوتسی کارادوغان، بازیگر ترکیه ای نقش فاروک در سریال نامادری

بازی در نقش فاروک در سریال نامادری

سریال ترکیه ای نامادری تولید سال 2023 است و احمد کوتسی در آن نقش اصلی یعنی فاروک را برعهده دارد. فاروک در جوانی با دختری به نام افسون ازدوج کرد. این ازدواج سبب شد فاروک ارتباط با مادرش را قطع کند اما دنیا به کام فاروک نبود و همسرش فوت کرد. او بعد از آن به پدری فداکار و مهربان برای بچه هایش تبدیل شد تا اینکه ...

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.