2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دربی‌ندیده‌های پرسپولیس

دربی‌ندیده‌های پرسپولیس

در بین هافبک‌های پرسپولیس غیر از نوراللهی، ربیع‌خواه، کامیابی‌نیا، رسن، امیری، عالیشاه، ترابی، نعمتی و احمدزاده حتی آدام همتی نیز 13 دقیقه در دربی بازی کرده است.

دوات آنلاین-با توجه به اینکه پرسپولیس این فصل ثبات نسبتاً قابل قبولی در ترکیب نفرات خود داشته بیشتر بازیکنان این تیم سابقه بازی در دربی یا تجربه فضای فوق‌العاده ویژه این مسابقه را داشته‌اند.علیرضا بیرانوند که در هر شش دربی سه فصل گذشته دروازه‌بان پرسپولیس بوده اما رادوشویچ در هر شش بازی روی نیمکت نشسته است. بیات و زمانه گلرهای جوان پرسپولیس هم هنوز جو این بازی بزرگ را درک نکرده‌اند.

 

ایران ورزشی نوشت: از بین مدافعان پرسپولیس تقریباً همه بازیکنان دربی را تجربه کرده‌اند .سیدجلال، ماهینی، انصاری و شجاع چندین بار در این مسابقه به میدان رفته‌اند. شیری و نادری هم در بازی برگشت فصل قبل این بازی بزرگ را تجربه کردند. تنها بازیکنی که در این دیدار بازی نکرده محمدحسین کنعانی‌زادگان است که با وجود سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم در دربی بازی نکرده است و اگر در این دیدار به میدان برود اولین دربی‌اش را تجربه خواهد کرد.احسان حسینی مدافع جوان پرسپولیس هم سابقه نیمکت‌نشینی در این بازی بزرگ را دارد.

 

در بین هافبک‌های پرسپولیس غیر از نوراللهی، ربیع‌خواه، کامیابی‌نیا، رسن، امیری، عالیشاه، ترابی، نعمتی و احمدزاده حتی آدام همتی نیز 13 دقیقه در دربی بازی کرده است. سعید حسین‌پور تنها هافبکی است که در این بازی به میدان نرفته هر چند روی نیمکت نشسته است.

 

در بین مهاجمان غیر از علیپور که در این بازی گل هم زده، جونیور، روستایی و عبدی هرگز در این مسابقه حاضر نبوده‌اند و در صورتی که به میدان بروند اولین بار است این مسابقه بزرگ را تجربه خواهند کرد.

 

سیدجلال،عالیشاه، علیپور و نوراللهی بازیکنانی هستند که سابقه گلزنی در دربی را دارند و در این بین علیپور دو بار موفق به گلزنی در این مسابقه شده است.

 

 

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.