2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
کنعانی ‌زادگان: خدا دوست ‌شان داشت شش ‌تایی نشدند

کنعانی ‌زادگان: خدا دوست ‌شان داشت شش ‌تایی نشدند

هر بلایی که می‌توانستیم سر استقلال آوردیم اما خوش ‌شانسی رقیب و بدشانسی ما موجب شد تا رقیب از یک باخت سنگین مقابل ما فرار کند.

دوات آنلاین -محمد حسین کنعانی ‌زادگان مدافع پرسپولیس از اینکه پیروزی تیمشان در دربی 94 در ثانیه‌های پایانی وقت‌های تلف شده از دست رفته بسیار ناراحت است و از این موضوع به شدت حسرت می‌خورد. بازیکن پرسپولیس در گفت‌وگو با ایران ورزشی حرف‌های خاصی را بر زبان می‌آورد و به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.

 

*در خصوص بازی دربی به لحاظ فنی چه صحبتی داری؟

فکر می‌کنم همه دیدند در دربی 94 یک سر و گردن بالاتر از تیم رقیب‌مان بودیم و در حالی مساوی شدیم که باید با اختلاف شش گل استقلال را می‌بردیم و حریف را شش‌تایی می‌کردیم اما با بدشانسی در ثانیه‌های پایانی دقیقه 93 بازی مساوی شد تا با بدشانسی محض به جای برد پرگل و کسب سه امتیاز فقط یک امتیاز بگیریم. فوتبال در دربی اصلاً روی بد خودش را به ما نشان داد و نمی‌دانید از مساوی در دربی چقدر ناراحت بودیم.

 

*چرا فرصت‌های گلزنی را خیلی راحت از دست می‌دادید؟

بعد از آنکه دو بر یک از حریف پیش افتادیم اگر گل سوم و چهارم را می‌زدیم شرایط خیلی فرق می‌کرد؛ بازی‌ای که جا داشت تا شش گل هم به استقلال بزنیم اما نشد. هر بلایی که می‌توانستیم سر استقلال آوردیم اما خوش ‌شانسی رقیب و بدشانسی ما موجب شد تا رقیب از یک باخت سنگین مقابل ما فرار کند. واقعاً دم تک‌تک بچه‌های ما گرم که عالی بازی کردند و نشان دادند بی‌جهت فینالیست آسیا نشدند و حتماً لیاقت چهار دوره قهرمانی را داشته‌اند. البته واقعاً خیلی ناراحت شدیم که بازی مساوی تمام شد و ما هم شرمنده هوادارانمان شدیم که نتوانستیم برد را به آنها هدیه بدهیم.

 

*در بازی ذوب‌آهن برتری‌تان را دقیقه 90 از دست دادید و همین سناریو در دربی هم برایتان تکرار شد. چرا برتری‌تان را از دست می‌دهید و در دفاع تعلل می‌کنید؟

ما یک تیم هستیم. اگر گل می‌زنیم، با هم به موفقیت می‌رسیم و اگر گل می‌خوریم هم همه در این گل خوردن مقصریم. روی گل دوم استقلال هم سیامک لیز خورد و تعادلش را از دست داد و در ادامه ما گل دوم را خوردیم. گفتم یک بازیکن مقصر نیست و اگر گل می‌خوریم، همه باید با دفاع تیمی خوب مانع گل خوردن‌مان شویم. واقعاً حیف شد و باور کنید هنوز نتوانستم برای خودم مساوی در دربی را هضم کنم و بعضی حرف‌ها هم زده شده که لازم می‌دانم جواب آن را بدهم.

 

دلیل ناراحتی چه بود

*چه حرفی ناراحتت کرده؟

ما پرسپولیس هستیم و همیشه یاد گرفته‌ایم که حرف‌هایمان را در زمین و با نتایج‌مان بزنیم. الان هم قصد کل‌کل و کری خواندن ندارم اما نام تیم ما پرسپولیس است و کسی نمی‌تواند نام دیگر برای تیم ما بگذارد. من فکر کنم قهرمانی‌های ما اینقدر بعضی‌ها را ناراحت کرده که به اسم تیم ما هم حساسیت پیدا کرده‌اند. به خاطر همین هم بازیکن می‌آید و به جای اسم بزرگ پرسپولیس نام دیگری را بر زبان می‌آورد. دربی اصلی ایران که بین پرسپولیس و سپاهان است و آن زمان که یک تیم به دسته سه رفته بود هم دربی اصلی بین پرسپولیس و پاس بود و اصلاً استقلالی نبود و من فکر می‌کنم که بهتر است بعضی‌ها نام بزرگ پرسپولیس را درست تلفظ کنند چون این تیم رکوردهایی زده که بعضی‌ها فقط می‌توانند افسوس و حسرت آن رکوردها را بخورند. بهتر است بعضی‌ها دنبال حاشیه درست کردن نباشند چون خدا خیلی دوست‌شان داشت شش‌تایی نشدند. واقعاً خدا بهشان رحم کرد که با نتیجه‌ای تاریخی و سنگین دربی را ترک نکردند.

 

*چرا در چهار بازی اخیرتان مساوی کردید و به جای 12 امتیاز فقط چهار امتیاز گرفتید؟

تنها تیمی در لیگ هستیم که نباختیم و ان‌شاءالله این شکست‌ناپذیری را حفظ خواهیم کرد.

 

*اما نگفتی چرا اینقدر مساوی‌هایتان زیاد شده و یکجورهایی در حال عادت کردن به مساوی هستید.

نه ما اصلاً به مساوی عادت نکردیم. دو بازی عقب‌افتاده هم داریم که با برد در آنها کلی خودمان را در جدول بالا می‌کشیم و جزو سه، چهار تیم بالای جدول می‌شویم.

 

داوری در دربی

*در مورد قضاوت داور دربی رضا کرمانشاهی چه نظری داری؟

قضاوت داور بد نبود اما دیدید که همه کارشناس‌ها گفتند بازیکن استقلال به خاطر خطای روی عبدی در حالی که او با دروازه‌بان تک به تک شده بود، باید از زمین اخراج می‌شد.

 

*یک جا هم به صورت داور بوسه زدی. از طرفی استقلالی‌ها هم به هند پنالتی در اوایل بازی به شدت معترض بودند.

هیچ خطای پنالتی در کار نبود و دیدید که همه کارشناس‌های داوری هم اعتقاد داشتند که هیچ هند پنالتی رخ نداده و اعتراض حریف اصلاً درست نبوده است، در حالی که اگر حریف ده نفره می‌شد باز هم کار برای تیم استقلال سخت‌تر می‌شد. در آن صحنه هم که آقای کرمانشاهی را ماچ کردم به ایشان گفتم تک به تک عبدی واقعاً اخراج داشت و مدافع استقلال باید اخراج می‌شد.

 

*مقابل تیم سختکوش و جنگنده فولاد که خیلی سخت امتیاز می‌دهد، قادر به برد هستید؟

فولاد تیم خوبی است و ما برای این تیم احترام قائلیم اما ما حتماً فولاد را شکست می‌دهیم چون باید سه امتیاز این دیدار را بگیریم. مطمئن باشید مقابل فولاد هم با تدابیر کادر فنی‌مان مانند دربی یکی از بهترین نمایش‌های خودمان را ارائه خواهیم داد و ان‌شاءالله حتماً برنده خواهیم شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
امین 1399/10/24
منم اگر تو 2 تا دربی لایی و گل میخوردم از این دست حرف هایی که کنعانی گفته میگفتم خخخخخ لایی و گل رو داشته باش و بقیه اش رو ول کن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.