2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مجتبی محرمی: به شاهرخ بیانی گفتم امروز پدرم هم رو به ‌رویم باشد، می‌ زنمش

مجتبی محرمی: به شاهرخ بیانی گفتم امروز پدرم هم رو به ‌رویم باشد، می‌ زنمش

به بیانی گفتم اگر نمی‌خواهی بزنمت یا جای بازی‌ات را عوض کن و یا ناراحت نشو. بگذار بعد از بازی اگر ما بردیم تو را به منزل خودم دعوت می‌کنم و ماهی پلویی که دادی را جبران می‌کنم.

دوات آنلاین -بدون‌شک قبل از هر بازی دربی یک‌سری نام‌ها بیش از گذشته به ذهن فوتبالی‌ها خطور می‌کند و اینها نفراتی هستند که در دربی‌های گذشته یا اتفاق مثبتی را رقم زده‌اند و یا حاشیه‌هایی را به‌همراه داشته‌اند ولی بدون‌شک صحبت یاغی‌های سابق جذابیت زیادی برای سرخابی‌ها دارد. مجتبی محرمی یکی از این یاغی‌ها است که دوران فوتبالی‌اش به‌شدت در ذهن هوادارانی که سن و سال‌شان به بازی‌هایش می‌خورد، نقش بسته است.

 

شرایط پرسپولیس

به نوشته فرهیختگان محرمی در ابتدا به شرایط تیم محبوبش اشاره کرد و گفت: «نمی‌دانم این چه حرفی است که می‌گویند پرسپولیس گلزن ندارد. مگر حتما باید مهاجمان برای یک تیم گلزنی کنند؟ این تیم همیشه بازیکن‌سازی کرده و همین طارمی و علیپور که حالا در اروپا بازی می‌کنند روزی مثل مهدی عبدی بودند. ضمن اینکه شاید در بازی امروز میلاد سرلک گل بزند، شاید پنالتی شود و احمد نوراللهی آن را به گل تبدیل کند. پس نباید خیلی به این موضوع که پرسپولیس گلزن ندارد توجه کنیم.»

 

محرمی به بحث‌هایی که درخصوص داوری‌های چند هفته گذشته بین مسئولان 2 باشگاه پیش آمده اشاره کرد و گفت: «نباید روی داور فشاری وارد شود. این حرف‌ها همیشه بوده و این مدل حاشیه‌ها دست ما نیست. باید دید این اتفاقات از کجا آب می‌خورد. اگر فکر می‌کنند که با این کارها در انتهای فصل پرسپولیس قهرمان نمی‌شود، اشتباه کرده‌اند چون امسال هم جام برای پرسپولیس است.»

 

پیشکسوت سرخ‌ها درخصوص فاصله دو تیم در جدول رده‌بندی گفت: «اولا اینکه پرسپولیس هنوز بازی عقب‌افتاده دارد و نباید جایگاه امروز این تیم را در جدول به‌حساب‌شان بنویسیم. بعد هم اینکه فوتبال قانونی ندارد که چون فلان تیم شرایطش بهتر است بازی را می‌برد. مگر در بازی‌ای که 10 نفره در 10 دقیقه 3 گل دریافت کردند، استقلال تیم برتر و بهتر نبود؟ اینکه بعضی‌ها می‌گویند چون در جدول بالاتر هستیم و شرایط بهتری داریم پس بازی را می‌بریم اصلا فوتبالی نیستند. ممکن است یک تیم دقیقه 5 بازی گل بزند و 90 دقیقه با فوتبال کی‌روشی از آن گل محافظت کند.»

 

خاطره ای از دربی

محرمی درخصوص خاطره‌ای که از او در دربی‌ها نقش بسته و مربوط به درگیری‌اش با امیر قلعه‌نویی بود به «فرهیختگان» گفت: «نمی‌دانم چگونه از این حرف‌ها خلاص شوم. به‌خدا امیر رفیق من است و من هر وقت تیم‌هایش مقابل پرسپولیس بازی دارد از او بلیت جایگاه ویژه را دریافت می‌کنم نه باشگاه پرسپولیس! هر کس به او یک لقبی می‌دهد، بعضی‌ها ژنرال، برخی امیرخان و من به او می‌گویم امیر. چون با هم رفاقت داریم.»

 

او به خاطره‌ای در دربی اشاره کرد و افزود: «شب قبل از یک دربی شاهرخ بیانی به من زنگ زد و گفت به منزل ما بیا همسرم ماهی سفید درست کرده است. بعد از کلی تعارف قبول کردم. ما شب را کنار هم بودیم و آخر شب به منزل خودم رفتم. فردایش در بازی او جناح راست استقلال بود و من چپ پرسپولیس و کمی با یکدیگر چلنج داشتیم. کار کمی بالا گرفت و به او گفتم شاهرخ امروز و در این بازی حتی اگر پدرم هم روبه‌رویم ایستاده باشد می‌زنمش. تو هم اگر نمی‌خواهی بزنمت یا جای بازی‌ات را عوض کن و یا ناراحت نشو. بگذار بعد از بازی اگر ما بردیم تو را به منزل خودم دعوت می‌کنم و ماهی پلویی که دادی را جبران می‌کنم!»

 

محرمی با گله از برخی رسانه‌ها در پایان افزود: «برخی‌ها دربی به دربی یاد ما می‌افتند و دنبال خاطره‌گویی هستند اما در طول سال نمی‌گویند که ما چه کار می‌کنیم. بعد از 25 سال خط موبایلی که سرپرست وقت باشگاه به من فروخته بود را از من گرفته‌اند و می‌گویند دزدی بوده است. من پولش را داده‌ام، ماه به ماه قبضش را پرداخت کرده‌ام و بعد از 25 سال یادشان افتاده که خط‌شان دزدیده شده است! می‌گویند یادمان نبوده همچین خطی داشتیم. چنین حرفی منطقی است؟!»

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.