2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
شوهر سابقم عکس‌های خصوصی‌ام را منتشر کرد

شوهر سابقم عکس‌های خصوصی‌ام را منتشر کرد

تمام اطلاعات و عكس‌های شخصی‌ام را در كانالش منتشر و حتی ماجرای دو شكست در زندگی مشتركم را برای مخاطبانش توضیح داده بود.

دوات آنلاین-«آن‌قدر به هم علاقه داشتیم كه فكرش را هم نمی‌كردم یك روز كارمان به جدایی و بعد هم این اتفاق عجیب بكشد. دلیل جدایی من از شوهر سابقم منطقی بود و شاید هر زن دیگری جای من بود و متوجه این مشكل در شوهرش می‌شد، از او جدا می‌شد. من برای نجات خودم و زندگی كه هنوز آن را آغاز نكرده بودم، چاره‌ای جز جدایی نداشتم.» اینها حرف‌های زن جوانی است كه مدتی پیش به دلیل انتشار عكس‌های خصوصی و سرگذشت زندگی‌اش در یك كانال تلگرامی به پلیس فتای استان خراسان رضوی رفت تا از مجرم اینترنتی شكایت كند.

 

سپیده داستان زندگی خود را این‌طور ادامه می‌دهد:

« چند سال پیش با مرد جوانی آشنا شدم و بعد از آشنایی‌های اولیه عقد كردیم. چند ماه اول روابط خیلی خوبی با هم داشتیم و خوشحال بودم كه مرد زندگی‌ام را پیدا كرده‌ام. اما عمر این شادی خیلی طولانی نبود و بعد از مدتی متوجه شدم او معتاد است. زندگی با یك مصرف كننده مواد مخدر آسان نیست و برای همین پس از دو سال عقد، درخواست طلاق دادم. پس از جدایی، دیگر از شوهر سابقم خبر نداشتم تا این‌كه اتفاق عجیبی افتاد و از طریق همكاران و دوستانم متوجه شدم فرد ناشناسی یك كانال تلگرامی راه‌اندازی و همه افرادی را كه با من در تلگرام ارتباط دارند، عضو این كانال كرده است. عجیب‌تر این‌كه مدیر این كانال تلگرامی، تمام اطلاعات و عكس‌های شخصی‌ام را در كانالش منتشر و حتی ماجرای دو شكست در زندگی مشتركم را برای مخاطبانش توضیح داده بود. نمی‌توانستم ردی از مدیر كانال پیدا كنم و برای همین به پلیس فتا مراجعه و از آنها درخواست كمك كردم.»

 

همزمان با تشكیل پرونده قضایی برای سپیده، پلیس تحقیقاتش را برای پیدا كردن مزاحم تلگرامی آغاز كرد. پس از گذشت چند روز، تحقیقات پلیس به نتیجه رسید و رد پای مرد مزاحم را پیدا كرد.

 

متهم پس از انتقال به پلیس فتا به جرم خود اعتراف كرد و به افسر تحقیق پرونده‌گفت:« من شوهر دوم سپیده بودم. بعد از گذشت دو سال از زندگی مشترك‌مان، همسرم متوجه اعتیادم شد و فهمید شیشه می‌كشم. با فهمیدن موضوع اعتیاد، بلافاصله درخواست طلاق داد كه به‌شدت از كار او ناراحت شدم و كینه‌اش را به دل گرفتم. آن‌قدر ناراحت بودم كه تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. بعد از مدتی متوجه شدم او سیمكارتش را تغییر داده، اما همچنان برای تلگرام از سیمكارت قبلی خود استفاده می‌كند. تلگرامش را هك كرده و تمام اطلاعات، عكس‌های خصوصی و شماره دوستان و همكارانش را كه در تلگرام با آنها ارتباط داشت، به‌دست آوردم. پس از آن، یك كانال تلگرامی ایجاد و تمام افرادی كه با همسر سابقم آشنا بودند را در آن عضو و داستان زندگی و عكس‌هایش را منتشر كردم، اما مدتی بعد توسط پلیس درستگیر شدم.»

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.