2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
پیشنهاد عجیب علی موسوی برای دربی؛ سکوها خالی بماند، پرسپولی‌سها پر نکنند

پیشنهاد عجیب علی موسوی برای دربی؛ سکوها خالی بماند، پرسپولی‌سها پر نکنند

قبلاً از بازی پرسپولیس و استقلال به‌عنوان بازی صدهزاری نفری یاد می‌کردند. اصلاً قشنگی این بازی به تماشاگرانی بود که کل ورزشگاه را پر می‌کردند، اما حالا قرار است هواداران را حذف کنند.

دوات آنلاین-تنها کمتر از یک هفته به بازی دربی مانده است؛ بازی که بنا به قانون تصویب‌شده باید 90درصد ورزشگاه در اختیار استقلالی‌ها قرار بگیرد، اما بعید است که بتوانند این قانون را در دربی 90 اجرا کنند.

 

ایران ورزشی نوشت:هنوز این مشکل وجود دارد که تیم‌ها توانایی اجرای این قانون را در دربی ندارند و مسئولان فدراسیون در این بین راهکارهایی می‌دهند که این راهکارها هم چندان اجرایی نیست. با علی موسوی، مهاجم سابق استقلال همکلام شدیم تا در مورد شرایط استقلال و همچنین روزهایی که به دربی مانده صحبت کنیم.

 

*شرایط استقلال قبل از دربی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 شرایط استقلال مثل سال‌های پیش است، البته مربی این تیم زودتر کارش را با استقلال شروع کرد اما در موارد دیگر از جمله یارگیری دچار مشکل بود و نتوانست بازیکنانی که مدنظرش بود را جذب کند ولی با این اوصاف دربی بازی نیست که قابل پیش‌بینی باشد. این بازی، بازی موقعیت‌ها است و هر تیمی باید از موقعیت‌های خود به‌خوبی استفاده کند.

 

*باید از فصل جاری قانون 90 به 10 در بازی دربی هم اجرا شود اما به‌نظر می‌رسد این قانون را نمی‌توانند اجرایی کنند.

 خیلی دیر مسأله به این مهمی مطرح شد و باید از قبل زمینه‌سازی می‌کردند تا هیچ‌کدام از تیم‌ها متضرر نشوند، اما به‌شخصه معتقدم بهتر است سکوها خالی باشد تا از پرسپولیسی‌ها پر شود.

 

*یعنی چی؟

 یعنی اینکه استقلال به‌تنهایی نمی‌تواند این قانون را اجرایی کند. شاید تصور شود که بلیت‌ها به استقلالی‌ها فروخته شده اما پرسپولیسی‌ها می‌توانند با لباس مبدل به ورزشگاه آمده بعد جای استقلالی‌ها را بگیرند و این قانون 90 به 10 اجرا نشود.

 

*قرار است برای اینکه مشکلی پیش نیاید طبقه دوم را نیز خالی بگذارند.

 قبلاً از بازی پرسپولیس و استقلال به‌عنوان بازی صدهزاری نفری یاد می‌کردند. اصلاً قشنگی این بازی به تماشاگرانی بود که کل ورزشگاه را پر می‌کردند، اما حالا قرار است هواداران را حذف کنند، حذف آنها یعنی حذف قشنگی بازی دربی. جذابیت بازی به تماشاگران پرشور دو تیم است.

 

*شما در بازی‌های دربی استقلال حضور داشتید؟

 بله، اما متأسفانه در سه بازی.

 

*چرا متأسفانه؟

 چون آقای فتح‌الله‌زاده دیگر نگذاشت در استقلال بمانم و همین نکته باعث شد فقط در سه بازی حضور داشته باشم.

 

*برای استقلال هم در این بازی گل زدید؟

 نه، اما با پیراهن تیم‌های فولاد و سایپا به پرسپولیس گل زدم.

 

*خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس و استقلال کیفیت فصل‌های گذشته را ندارند و دربی 90 با توجه به این موضوع زیبا نمی‌شود.

 همانطور که گفتم این بازی شرایط خودش را دارد اما مهم این است که در گذشته بدون دلیل این بازی را خیلی حساس می‌کردند، همین نکته باعث می‌شد کیفیت بازی دو تیم کم شود، اما چند فصلی است که آن حساسیت وجود ندارد و بازیکنان بازی خودشان را انجام می‌دهند. به‌نظرم بازی دربی باکیفیت‌تر شده است. امیدوارم دربی 90 هم باکیفیت برگزار شود.

 

*با این اوصاف شما معتقدید بازی جذابی می‌شود؟

 این نظر شخصی من است. بازیکنان حساسیت قبل را ندارند و همین نکته باعث می‌شود از تمام توانایی خود برای شکست حریف استفاده کنند

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.