2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
استراماچونی برد بااستقلال را تجربه می‌کند؟

استراماچونی برد بااستقلال را تجربه می‌کند؟

استقلال در شرایطی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر به میدان رفته که این تیم هنوز شکل کاملی ندارد و احتمالا امروز شاهد ترکیب متفاوتی از تیم استراماچونی هستیم.

دوات آنلاین-رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر با تک بازی گل‌گهر-پارس‌جنوبی روز جمعه کلید خورد که گل‌گهر در خانه با تساوی یک-یک مقابل پارس‌جنوبی متوقف شد. دیروز نیز دو بازی دیگر برگزار شد و امروز با برگزاری چهار بازی همزمان از ساعت 19:45 سومین روز از هفته سوم رقابت‌ها را پشت سر می‌گذاریم. در ادامه نگاهی داریم به چهار بازی امروز.

 

 نفت‌ مسجدسلیمان-استقلال

خراسان نوشت :در حساس‌ترین بازی امروز استقلال مهمان نفت مسجدسلیمان است. استقلال در شرایطی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر به میدان رفته که این تیم هنوز شکل کاملی ندارد و احتمالا امروز شاهد ترکیب متفاوتی از تیم استراماچونی هستیم. به احتمال فراوان برای اولین بار شاهد زوج دانشگر-یزدانی در قلب خط دفاعی آبی‌ها خواهیم بود. در جناح راست دوباره وریا غفوری بازی می‌کند و در سمت چپ بعد از خط خوردن زکی‌پور این‌بار شاهد رونمایی از میلیچ خواهیم بود.

 

در خط میانی در غیاب باقری مصدوم، استراماچونی می‌تواند از مسعود ریگی استفاده کند؛ بازیکنی که ستاره استقلال در بازی‌های پیش‌فصل بوده و هنوز فرصت حضور در ترکیب اصلی را نداشته است. البته سرمربی آبی‌ها در این پست روزبه چشمی را هم دارد اما با توجه به این‌که این بازیکن تمرینات بدنسازی را پشت سر نگذاشته و به تازگی به تمرینات استقلال اضافه شده بازی دادن به او ریسک بزرگی خواهد بود. احتمالا فرشید اسماعیلی، علی کریمی، داریوش شجاعیان و مهدی قائدی هم دیگر هافبک‌های استقلال خواهند بود و در خط حمله هم دیاباته یک فرصت دیگر خواهد داشت تا اولین گل لیگ برتری خود را به ثمر برساند. البته شاید هم عملکرد ضعیف این مهاجم باعث شود تا تبریزی به ترکیب اصلی برگردد.

 

با این ترکیب، استقلالی‌ها امیدوارند باز هم با شکست تیم نفت(برای ششمین بار متوالی) موتور بردهای‌شان در فصل جدید را روشن کرده و به استقبال دربی بروند. استراماچونی دربی‌های ایتالیا را تجربه کرده و اکنون بهتر از هر فرد دیگری می‌داند که نتیجه بازی با نفت مسجدسلیمان قبل از دربی چقدر برای او، بازیکنان و هوادارانش اهمیت دارد. مهدی تارتار هم که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، به جز‌ انگیزه‌هایی که برای موفقیت تیمش دارد بدش نمی‌آید در آستانه دربی از استقلال ایتالیایی امتیاز بگیرد.

 

 ذوب‌آهن-تراکتور

سبزپوشان اصفهانی هنوز در لیگ برتر پیروز نشده‌اند و با یک باخت و یک تساوی در رده دوازدهم جدول قرار گرفته‌اند اما تراکتور تبریز 4 امتیازی است و بعد از شکست دادن پرسپولیس این تیم روحیه‌ای مضاعف پیدا کرده است. مصطفی دنیزلی با تراکتور به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است اما ذوب‌آهن مهمترین هدفش شاید این باشد که در رده‌ای بالاتر از فصل گذشته در لیگ برتر قرار بگیرد. علیرضا منصوریان راه بازی با تیم‌های بزرگ را بلد است و به خوبی می‌تواند از آن‌ها امتیاز بگیرد. این مسابقه در اصفهان جذاب خواهد بود. یک بازی بزرگ در نصف جهان.

 

 شاهین بوشهر-پیکان

دو تیم قعرنشین جدول در بوشهر به مصاف هم می‌روند. پیکان اگرچه در رده پانزدهم قرار دارد اما با 6 گل خورده تا هفته دوم صاحب ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ است! شاهین هم 5 گل خورده و مثل پیکان بدون برد است. هر دو تیم برای گرفتن اولین امتیاز خود در لیگ برتر نوزدهم تلاش می‌کنند. پیکان نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی در بازیکنان خود داشته و یکی از دلایل ناکامی‌اش همین تغییرات زیاد می‌تواند باشد اما شاهین در این فصل به لیگ برتر صعود کرده و عبدا... ویسی سرمربی تیم هم هرازگاهی از نبود امکانات مناسب برای تیمش گلایه‌مند است.

 

 سایپا-نساجی

تیم‌های سوم و چهارم جدول در این بازی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. نساجی یک برد پرگل خانگی مقابل پیکان به دست آورد تا با 5 گل زده در رده سوم جدول قرار بگیرد و سایپا هم یک برد و یک مساوی دارد. نارنجی‌پوشان هفته گذشته مقابل گل‌گهر فقط یک امتیاز گرفتند. باید دید در شروع مجدد لیگ کدام تیم بهتر نتیجه می‌گیرد. نساجی از نظر مالی و امکاناتی ظاهرا شرایطش مناسب نیست اما سایپا وضعیت متفاوتی دارد. ابراهیم صادقی مربی جوان سایپا به دنبال دومین بردش در لیگ برتر است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.