2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
وضعیت مبهم شماره 8 سرخ‌ها

وضعیت مبهم شماره 8 سرخ‌ها

احمد نوراللهی که فصل گذشته یکی از آماده‌ترین و موثرترین بازیکنان پرسپولیس بود، هنوز جلسه‌ای با مسئولان باشگاه برگزار نکرده است.

دوات آنلاین-در فاصله 3 روز مانده تا آغاز لیگ نوزدهم وضعیت بازیکن شماره 8 تیم پرسپولیس با این باشگاه به صورت کامل مشخص نشده‌ و یکی از معماهای بزرگ فصل نقل‌و انتقالات احمد نوراللهی است.

 

هافبک دفاعی سرخ‌پوشان که فصل گذشته یکی از آماده‌ترین و موثرترین بازیکنان پرسپولیس بود و حتی گل 3 امتیازی پرسپولیس در دربی برگشت سرخابی را هم او به ثمر رساند، هنوز جلسه‌ای با مسئولان باشگاه برای مشخص کردن وضعیت قرارداد فصل جاری و فصل‌های آینده‌اش برگزار نکرده است.

 

نوراللهی بابت فصل گذشته طلب زیادی از باشگاه دارد که با وجود درخواست چند باره برای تسویه آن هنوز موفق به دریافت طلبش نشده و شاید همین یکی از موانع اصلی برای برگزاری جلسه بین او و ایرج عرب مدیرعامل باشگاه است. این در‌حالی است که نوراللهی با عملکرد خوبش در تمرینات پیش‌فصل حسابی رضایت گابریل کالدرون را جلب کرده و سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده است. حتی چند روز پیش بود که جلسه‌ای برای انتخاب کاپیتان فصل آتی برگزار شد و کالدرون نوراللهی را به‌عنوان کاپیتان نخست تیمش حداقل در هفته‌های آغازین معرفی کرد.

 

هرچند این خبر واکنش‌های منفی زیادی داشت و برخی آن را به حساب حذف آرام و تدریجی سید‌جلال حسینی و حسین ماهینی کاپیتان‌های اول و دوم پرسپولیس گذاشتند اما واقعیت این بود که کالدرون بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای و برای مصالح تیم دست به این انتخاب زده بود. با توجه به مصدومیت کهنه سید‌جلال حسینی که به تازگی عود کرده و مصدومیت طولانی مدت ماهینی که در جریان تمرین و بازی دوستانه دوباره تشدید شد، کالدرون می‌دانست که شاید در هفته‌های نخست نتواند روی این 2 بازیکن باتجربه حساب باز کند و از این‌رو تصمیم گرفت بازوبند را به بازیکن بی‌حاشیه و باتجربه دیگری بسپارد تا ابتدای فصل تیمش گرفتار حواشی ناشی از یک تکه پارچه نشود.

 

اتفاقا این انتخاب بر‌خلاف برخی نظرات بدبینانه که منتهی به حذف تدریجی سید‌جلال و ماهینی می‌شد مورد استقبال پرسپولیسی‌ها قرار گرفت، چرا‌که نوراللهی با همه اعضای تیم رابطه خوبی داشته و دارد و به‌خاطر خوش‌برخوردی و خوش‌اخلاقی‌اش زبانزد است. با انتخاب نوراللهی به‌عنوان کاپیتان تصور می‌شد مسئولان باشگاه سریعا وضعیت قرارداد و طلب او را مشخص کنند اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده و این در حالی است که هافبک شماره 8 پرسپولیس از تیم‌های قطری پیشنهاد دارد که البته به خاطر نبود بند جدایی در قراردادش، پرسپولیسی‌ها چندان بابت این موضوع نگران نیستند و احتمال جدایی او تقریبا صفر است.

 

با این‌حال هرچند نوراللهی یک فصل دیگر با سرخ‌ها قرارداد دارد و شاید به‌خاطر خیال راحت مسئولان باشگاه، آن‌ها تاکنون مذاکره‌ای با او نداشته‌اند و اقدامی برای پرداخت طلبش نکرده‌اند اما بی‌تفاوتی باشگاه برای تمدید قرارداد شماره‌ 8 برای فصل‌های آینده قطعا باعث ضرر‌و زیان پرسپولیس خواهد شد که کمترین آن کوتاه ماندن دست باشگاه از حق ترانسفر و انتقال اوست. البته نوراللهی به واسطه قراردادش که تا پایان لیگ نوزدهم است، مشکلی برای همراهی پرسپولیس در آغاز لیگ ندارد حتی اگر ثبت هیئتی نکرده باشد اما قطعا این بازیکن به خاطر بی‌تفاوتی یا کوتاهی باشگاه برای مشخص کردن وضعیت قرارداد و پرداخت طلب‌هایش دلخور است و شاید همین مسئله روی عملکرد او تاثیر بگذارد.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.