2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
جنازه زنی لا به لای شمشادها؛ چه کسی از این راز خبر دارد

جنازه زنی لا به لای شمشادها؛ چه کسی از این راز خبر دارد

با توجه به گفته های همسر مقتول تحقیقات برای بدست آوردن ردی از طلاهای مفقوده نیز ادامه دارد تا شاید منجر به کشف راز این قتل شود.

دوات آنلاین-مدت کوتاهی پس از کشف جسد زن میانسالی توسط کارگر شهرداری هویت مقتول شناسایی و اولین مظنون پرونده بازداشت شد.

به گزارش دوات آنلاین متهم بازداشت شده مردی تاکسیران است که مقتول را می‌‌شناخت و گاهی اوقات او را به جاهایی که می‌خواسته است می‌برد.

جسد را کارگر فضای سبز شهرداری هنگام آب دادن شمشاد‌های خیابانی حوالی پاسداران در نزدیکی بزرگراه صیاد شیرازی در بامداد روز چهارم مرداد ماه پیدا کرد و او موضوع را به مأموران پلیس اطلاع داد.

لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری ‌۱۰۲‌پاسداران در محل حادثه حاضرشدند و جسد زنی حدوداً ۴۵‌ساله‌ای که لباس بیرون به تن داشت را دیدند که با اصابت جسم سختی به سرش به قتل رسیده بود.

مردی که موضوع را به پلیس خبر داده ‌بود،در تحقیقات اولیه گفت: من کارگر فضای سبز شهرداری هستم و شمشاد‌های این منطقه را هر شب آبیاری می‌کنم. در حال آبیاری شمشاد‌ها بودم که پایم در گرگ و میش صبح به جسمی برخورد کرد. وقتی برگشتم و به آن نگاه کردم، دیدم جسد آنجا افتاده است. بعد از آن بود که با پلیس و مسئولم در شهرداری تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم.

در ادامه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران نیز در جریان ماجرا قرار گرفت و ساعتی بعد همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل حاضر شد تا تحقیقات جنایی را آغاز کنند. مأموران در نخستین بررسی‌ها هیچ مدرک شناسایی از مقتول کشف نکردند و در جست‌وجوی اطراف محل حادثه نیز تکه سنگ خونینی را کشف کردند که مشخص شد آلت قتل بوده و قاتل با همان تکه سنگ زن میانسال را در همان محل کشف جسد به قتل رسانده و از محل گریخته است.

همچنین تیم پزشکی قانونی در بررسی پیکر مقتول با آثار خراشیدگی و دفاعی روی بدن وی روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت که  زن میانسال قبل از قتل با قاتل درگیر شده و قصد فرار داشته است. تیم پزشکی در معاینات اولیه اعلام کرد حدود چهارساعت از مرگ زن‌ میانسال گذشته است.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، بازپرس ویژه قتل به کارآگاهان دستور داد تا دوربین‌های محل حادثه را برای شناسایی قاتل یا قاتلان باز بین کنند، همچنین دستور داد جسد مقتول برای انجام آزمایش‌های لازم و شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل شود.

مدتی پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی مردی که همسرش مفقود شده بود با مراجعه پزشکی قانونی جسد را شناسایی کرد و گفت متعلق به همسرش است که برای گرفتن وام از خانه خارج شده و دیگر باز نگشته بود.

این مرد در جلسه تحقیق به بازپرس پرونده گفت: همسرم برای گرفتن وام طلاهایش را همراه خودش و قرار بود به بانک برود اما دیگر از او خبری نشد تا اینکه من در پیگیری‌ها جسدش را در پزشکی قانونی شناسایی کردم.

در ادامه تحقیقات بازپرس جنایی دستور بررسی تصاویر دوربین‌های مدار بسته بانکی را صادر کرد که قرار بود زن میانسال برای گرفتن وام به آنجا برود. بررسی تصاویر نشان داد مقتول سوار یک تاکسی شده است. بررسی‌ها نشان داد همین تاکسی در نزدیکی محل رها شدن جنازه نیز دیده شده است.

بنابراین راننده تاکسی شناسایی و دستگیر شد. مرد راننده در تحقیقات اولیه ارتباط با  مقتول و قتل او را منکر شد اما وقتی تصاویر پیش روی او قرار گرفت گفت: من گاهی این زن را به عنوان مسافر دربستی به جاهای مختلف می بردم. روز آخر هم من او را تا نزدیک جایی که جسد پیدا شده بردم اما بعد دیگر از او خبر ندارم.

این اظهارات مرد راننده تاکسی در حالی است که با توجه به گفته های همسر مقتول تحقیقات برای بدست آوردن ردی از طلاهای مفقوده نیز ادامه دارد تا شاید منجر به کشف راز این قتل شود.

در حال حاضر راننده تاکسی در بازداشت به سر می برد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.