2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
طعمه کردن همسر برای اخاذی

طعمه کردن همسر برای اخاذی

همسرم در نقش طعمه سوار خودروی آن‌ها می‌شد و سناریوی زورگیری از راننده را با کمک همدستم اجرا می‌کردیم.

دوات آنلاین-زوج جوان که با همدستی یک از دوستانشان اقدام به اخاذی و زورگیری از رانندگان می‌کردند، بازداشت شدند.

 

فراهم بودن زمینه‌های بروز اعمال مجرمانه در کشور سبب شده است تا تبهکاران برای رسیدن به اهداف خود به هر شیوه‌ای متوسل شوند، بنابراین تا زمانی که بستر‌های بروز جرم فراهم باشد، باید شاهد شکل‌گیری پرونده‌های جرائم در پلیس باشیم. در یکی از این پرونده‌ها که اردیبهشت امسال تشکیل شد، مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گفت دو مرد به او حمله و اموالش را سرقت کرده‌اند.

 

لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری‌۱۲۵ یوسف‌آباد در محل حاضر شدند و در این باره تحقیق کردند. شاکی که مردی ۳۵‌ساله بود در توضیح ماجرا گفت: ساعت‌۱۷:۳۰ سوار بر خودروی گرانقیمتم در حال عبور از محدوده بزرگراه ستاری بودم که زن جوانی را کنار خیابان سوار کردم. او گفت که می‌خواهد به خیابان یوسف‌آباد برود. در حال حرف زدن بودیم که پیشنهاد دوستی داد و من هم قبول کردم. همان لحظه یک خودروی سواری راهم را سد کرد و من مجبور به توقف شدم. راننده و سرنشین خودرو که دو مرد جوان بودند پیاده شدند و با چاقو به من حمله کردند. یکی از آن‌ها گفت برای چه همسرش را سوار کرده‌ام و می‌خواهم او را کجا ببرم؟! آن‌ها من را کتک زدند و اموالی را که همراهم بود سرقت و همراه آن زن از محل فرار کردند.

 

بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور بازپرس به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. کارآگاهان در جریان بررسی‌های خود متوجه شدند که سرقت‌های مشابهی به پلیس گزارش شده است. یکی از شاکیان که زنی جوان بود، گفت: کنار خیابان سوار خودروی مسافربری شدم که به جز راننده زنی در صندلی جلو سوار بود و مردی هم در صندلی عقب نشسته بود. به خاطر همان زن، من هم اعتماد کردم و در صندلی عقب سوار شدم. وقتی راننده مسافتی کوتاه را طی کرد ناگهان مردی که کنارم نشسته بود با چاقو من را تهدید کرد و پول و طلاهایم را سرقت کرد. بعد آن‌ها من را از ماشین بیرون انداخته و فرار کردند.

 

کارآگاهان پلیس در جریان تحقیقات و با بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند مخفیگاه متهمان را در شهرستان کرج شناسایی و پنجم تیرماه دو نفر از آن‌ها را که زن و شوهر بودند، بازداشت کنند. دو متهم در بازجویی‌ها به ۲۵‌فقره سرقت به این شیوه اعتراف کردند.

 

مردجوان گفت: ما بیشتر سوژه‌هایمان را از میان رانندگان مرد که سوار خودرو‌های مدل بالا بودند انتخاب می‌کردیم. همسرم در نقش طعمه سوار خودروی آن‌ها می‌شد و سناریوی زورگیری از راننده را با کمک همدستم اجرا می‌کردیم. گاهی هم در پوشش مسافربر اقدام به زورگیری می‌کردیم. در حالی که من رانندگی می‌کردم همسرم در صندلی جلو می‌نشست و دوستم در صندلی عقب سوار می‌شد و با تهدید چاقو از مسافران زورگیری می‌کردیم.

 

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری، رئیس پایگاه‌سوم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر دو متهم و بازداشت همدست آن‌ها در جریان است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.