2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
آزاردختردانشجوتوسط مرد مسافربر

آزاردختردانشجوتوسط مرد مسافربر

متهم: در محلی خلوت توقف کردم و قصد تعرض داشتم، اما او مقاومت کرد. بعد هم مقداری پول و طلایی را که همراهش بود، سرقت کرده و گریختم.

دوات آنلاین-مرد مسافربر که به اتهام ربودن و آزار دختر دانشجو در بازداشت به سر می برد به ۱۵سال زندان و تحمل ۹۹ ضربه شلاق محکوم شد.

 

ساعت ۲۲ شامگاه چهارم تیر سال گذشته بود که دختری ۲۳ساله به نام شهره به مأموران پلیس تهران خبر داد از سوی مردی مسافربر ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است.

 

شهره در توضیح شکایت خود گفت: من دانشجو و ساکن یکی از خوابگاه‌های دانشجویی خیابان کارگر شمالی هستم. ساعتی قبل برای انجام کاری از خوابگاه خارج شدم. بعد از انجام کارم و در مسیر برگشت به خوابگاه کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که یک خودروی پراید مسافربر توقف کرد و بعد از گفتن مسیرم در صندلی جلو سوار شدم. راننده که مردی جوان بود بعد از طی کردن مسیری کوتاه تغییر مسیر داد. همان لحظه به او اعتراض کردم، اما توجه نکرد و به سرعت حرکت کرد. لحظاتی بعد در محلی خلوت توقف کرد و با تهدید چاقو من را مورد آزار قرار داد. او همچنین مقداری پول وطلایی را داشتم، سرقت کرد و از محل دور شد. هنگامی که پراید مشکی در حال دور شدن بود، توانستم شماره پلاک آن را یادداشت کنم.

 

بعد از مطرح شدن شکایت تحقیقات برای شناسایی و بازداشت راننده پراید به جریان افتاد. کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شماره پلاک موفق شدند مرد جوان را شناسایی و او را دستگیر کنند.

 

او بعد از مواجه شدن با شاکی به جرمش اعتراف کرد. متهم گفت: شب حادثه در حال عبور بودم که دختر جوان را سوار کردم. خیابان خلوت بود و برای یک لحظه وسوسه شدم که به او تعرض کنم. به هر حال در محلی خلوت توقف کردم و قصد تعرض داشتم، اما او مقاومت کرد. بعد هم مقداری پول و طلایی را که همراهش بود، سرقت کرده و گریختم.

 

با کامل شدن تحقیقات کیفرخواست علیه متهم ۲۳ ساله صادر و پرونده برای بررسی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

متهم در جلسه رسیدگی اتهام تعرض به شاکی را انکار، اما ربودن وی را تأیید کرد. هیئت قضات بعد از شنیدن آخرین دفاع وارد شور شدند و متهم را به ۱۵سال زندان بابت آدم ربایی و تحمل ۹۹ ضربه شلاق بابت رابطه نامشروع محکوم کردند. رأی دادگاه بعد از بررسی در شعبه ۳۶ دیوان عالی کشور مورد تأیید قضات رسیدگی کننده قرار گرفت.

 

منبع: جوان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.