2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل آیدا جعفری ،بازیگر نقش مامور امنیتی زن سریال گاندو

بیوگرافی کامل آیدا جعفری ،بازیگر نقش مامور امنیتی زن سریال گاندو

او در کودکی درسخوان بود و حالا دو مدرک کارشناسی دارد؛ یکی لیسانس سخت‌افزار کامپیوتر و دیگری لیسانس معماری.

دوات آنلاین-آیدا جعفری بعد از بازی در سریال آنام به شهرت زیادی رسید. او حالا در سریال گاندو نقش یک مامور امنیتی را بازی می‌کند. با بیوگرافی آیدا جعفری آشنا شوید.

 

آیدا شمالی است. او روز 11 مرداد 1367 در تهران به دنیا آمد اما پدر و مادرش اهل رشت هستند و اصالتا متعلق به آن شهر است البته حالا که بزرگ شده بیشتر جنوب را دوست دارد و می‌گوید کیش و دوبی دو مقصد گردشگری جذاب برایش هستند.

 

آیدا جعفری دو برادر دارد که ابتدا با بازیگر شدن او موافق نبودند و حتی وقتی خواهرشان در کلاس بازیگری ثبت‌نام کرد این مخالفت را علنی کردند به همین دلیل آیدا جعفری یک بار مجبور شد رویای بازیگری را به‌طور موقت از سر بیرون کند و از ادامه حضور در کلاس‌ها انصراف بدهد اما مدتی بعد دوباره در کلاس‌های بازیگری ثبت‌نام کرد و دفعه دوم موفق شد.

 

او در کودکی درسخوان بود و حالا دو مدرک کارشناسی دارد؛ یکی لیسانس سخت‌افزار کامپیوتر و دیگری لیسانس معماری. البته در هیچ کدام از این رشته‌ها کار نمی‌کند و در واقع غیر از بازیگری شغل دیگری ندارد البته گاهی در زمینه مدلینگ فعالیت‌هایی انجام می‌دهد و مدل دوستانش برای عکاسی می‌شود. گاهی هم مانتو طراحی می‌کند ولی اینها منبع درآمد او نیستند.

 

آیدا اگر بازیگر نمی شد معلمی را انتخاب می‌کرد البته هنر برای او جذاب‌تر از آن بود که به‌سادگی از کنارش بگذرد. حتی در بچگی با پول‌توجیبی‌هایش مجله‌های هنری و سینمایی می‌خرید و عکس بازیگران را به در و دیوار اتاقش می‌چسباند.

 

آیدا اولین بار در سال ۹۳ با بازی در فیلم کوتاه مرداد جلوی دوربین رفت و بعد از آن وارد تئاتر شد و تا به حال هم بیشتر نمایش کار کرده است.

فیلم سینمایی ثبت با سند برابر است به کارگردانی بهمن گودرزی در سال 96 اولین کار جدی تصویری آیدا جعفری است اما او شهرتش را مدیون سریال آنام است.

 

آیدا تاکنون ازدواج نکرده و خودش می‌گوید: چندین موقعیت و خواستگار برایم وجود داشت و دارد اما هنوز نتوانسته ام با مقوله ازدواج به خوبی کنار بیایم و در واقع آماده پذیرش چنین مسئولیتی نیستم.

 

این را هم بگوییم که آیدا جعفری در ۱۸ سالگی به دلیل انحراف بینی عمل زیبایی بینی انجام داده است.

 

و اما جزییات دیگر درباره این بازیگر:

 

به خواراکی های مختلف و غذا علاقه زیادی دارد ، هرچند که برای حفظ اندامش زیاده روی نمی‌کند.

 

در اوقات فراغتش ورزش میکند و موسیقی گوش میدهد.

 

به خواندن کتاب علاقه دارد اما معمولا وقت کافی برای آن ندارد!

 

خواننده مورد علاقه اش محسن چاوشی است.

 

رنگ محبوبش زرد و سبز است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.