2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
متهم: آنقدر شیشه کشیدم تا قاتل شدم

متهم: آنقدر شیشه کشیدم تا قاتل شدم

وقتی مأموران مرا دستگیر کردند تازه فهمیدم که مرتکب قتل شده ام. الان خیلی پشیمان هستم و میدانم که اعتیاد مرا قاتل دوستم کرد.

دوات آنلاین-پسر جوانی که متهم است در جریان درگیری یکی از دوستانش را به قتل رسانده و فرد دیگری را زخمی کرده، مدعی است تحت تأثیر مصرف زیاد شیشه مرتکب جنایت شده است.

 

به گزارش جوان روز پنجشنبه نهم خردادماه قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۳۳شهر زیبا از قتل مرد جوانی و زخمی شدن پسر دیگری در یک درگیری باخبر و راهی محل شد.

 

تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد ۳۰ساله ای به نام حامد روبه رو شدند که با اصابت چاقو به قتل رسیده بود.

 

تیم جنایی همچنین دریافتند در این حادثه پسر ۲۲ ساله دیگری که از دوستان مقتول است نیز زخمی شده و تحت درمان است.

 

بررسی‌های مأموران نشان داد درگیری ساعتی قبل در پارک کودک بین پسر ۲۴ساله ای به نام شهروز و مقتول و دوستش رخ داده است. همچنین مشخص شد مأموران کلانتری پس از این حادثه قاتل را دستگیر کرده اند.

 

صبح دیروز متهم برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. قاتل با اظهار پشیمانی به قتل اعتراف کرد و گفت: ورزشکار بودم و عاشق فوتبال و بدنسازی، سالها بود که ورزش می کردم تا اینکه با رفت و آمد با دوستان ناباب معتاد به مواد مخدر شیشه شدم. شیشه می کشیدم که بیشتر ورزش کنم و قدرتم بیشتر شود، اما زندگی ام را نابود کردم. سال قبل برای ترک به کمپ ترک اعتیاد رفتم و در حالی که پاک شده بودم دوباره دو ماه قبل از عید شروع به مصرف مواد کردم. وقتی شیشه می کشیدم خواب از سرم می پرید و گاهی چند شبانه روز نمی خوابیدم.

 

 

وی درباره حادثه گفت: مقتول را می شناختم و دوستم بود. با او اختلافی نداشتم. روز حادثه در حالی که پنج روز بود نخوابیده بودم، مقدار زیادی شیشه مصرف کردم و به پارک رفتم که با مقتول و دوستش روبه رو شدم. مقتول به من فحش ناموسی داد که با هم درگیر شدیم. آنقدر شیشه مصرف کرده بودم که نفهمیدم چطور با چاقو آنها را زخمی کردم. آنها غرق در خون روی زمین افتادند که از محل گریختم و دیدم خودروی آمبولانسی به محل آمد و آنها را به بیمارستان برد. فکر می کردم آنها فقط زخمی شده اند، اما وقتی مأموران مرا دستگیر کردند تازه فهمیدم که مرتکب قتل شده ام. الان خیلی پشیمان هستم و میدانم که اعتیاد مرا قاتل دوستم کرد.

 

متهم پس از اعتراف به قتل برای ادامه تحقیقات به دستور قاضی مرادی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.