2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل ندا عقیقی، بازیگر نقش افسانه، زن دوم چاوش در سریال برادر جان

بیوگرافی کامل ندا عقیقی، بازیگر نقش افسانه، زن دوم چاوش در سریال برادر جان

بازیگر جوان در سال 95 در فیلم دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی ایفای نقش کرد و یک سال بعد توسط علیرضا آرا همسر شبنم مقدمی به سریال عقیق به بهرنگ توفیقی معرفی شد تا در سریالی به نام عقیق بازی کند.

دوات آنلاین-افسانه شخصیت تازه‌ای است که وارد ماجرای سریال برادر جان شده و خود را همسر دوم چاوش معرفی می‌کند. نقش افسانه را ندا عقیقی بازی کرده است. با بیوگرافی این بازیگر آشنا شوید.

 

ندا عقیقی 14 خرداد 1370 در تهران به دنیا آمد و از همان دوران نوجوانی به بازیگری و هنر علاقه‌مند شد. او در دانشگتاه بازیگری نخواند و سراغ رشته گرافیک رفت و از دانشگاه هنر مدرک کارشناسی گرفت. او می‌گوید: رشته من گرافیک است، اول می خواستم بازیگری را انتخاب کنم اما به دلیل بعضی از اتفاقات مجبور شدم که گرافیک بخوانم، از دانشکده هنر معماری شیراز به هنرهای زیبا منتقل شدم. در دانشگاه همیشه در دپارتمان نمایش بودم و با بچه های کار تئاتر می کردم.

 

ندا عقیقی در زمان دانشگاه تصمیم گرفت در کلاس‌های بازیگری شرکت کند و همین کار راه او را برای ورود به دنیای هنرپیشگی باز کرد. خودش می‌گوید: زمانی که وارد هنرهای زیبا شدم تصمیم گرفتم بصورت آکادمیک بازیگری را یاد بگیریم به همین علت در کلاس های بازیگری و کارگردانی شرکت کردم. خودش می‌گوید: هدیه تهرانی به نوعی الگوی من است، او با اینکه کمتر مصاحبه می کند و کمتر در فضای مجازی حضور دارد،  اما در عین حال ستاره سینمای ما بوده و هنوزم هست.

 

او بازیگری را با تئاتر شروع کرد. خودش توضیح می‌دهد:با گروه های تئاتری و سپس رضا ثروتی و همایون غنی زاده آشنا شدم، من از سال 1389 در تئاتر هستم و افتخار می کنم با آدم های خوبی کار کردم.

 

ندا عقیقی با ویشکا آسایش دوست است . این ویشکا آسایش بود که او را برای رفتن جلوی دوربین معرفی کرد. به این ترتیب بازیگر جوان در سال 95 در فیلم دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی ایفای نقش کرد و یک سال بعد توسط علیرضا آرا همسر شبنم مقدمی به سریال عقیق به بهرنگ توفیقی معرفی شد تا در سریالی به نام عقیق بازی کند.

 

سریال عقیق که ویژه ایام محرم تولید شد درباره بخشش یک قاتل جوان بود.

سریال برادر جان دومین تجربه تلویزیونی ندا عقیقی است و او در نقش افسانه خوب ظاهر شده است.

 

ندا عقیقی اگرچه به دنیای تصویر راه پیدا کرده اما می‌گوید هرگز تئاتر را کنار نمی‌گذارد و معتقد است تئاتر به او کمک می‌کند تا بازیگری را بهتر یاد بگیرد.

 

ندا مجرد است و فعلا تمام هوش و حواسش به کارش است. او زمان فراغتش را با کتاب خواندن پر می‌کند و گاهی با دوستان صمیمی‌اش به گردش می‌رود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.