2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
مجلس در مقابل مفاسد اقتصادی سینه سپر کند
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی:

مجلس در مقابل مفاسد اقتصادی سینه سپر کند

وظیفه نمایندگان این است که به خوبی نظارت کنند و ما نیز در فراکسیون هر جا موضوعی در ارتباط با مقوله مفاسد مطرح شود، ورود می‌کنیم

دوات آنلاین-رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس اظهار کرد: رسانه‌ها چشم بینای مردم هستند و می‌توانند یک جریان را هدایت کنند. بنابراین معتقدم اصحاب رسانه تقویت شوند زیرا می‌توانند در مقابل تمام زیاده‌خواهی‌ها بایستند و باید حتما حمایت شوند.

امیر خجسته در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار خاطرنشان کرد: مسئولین باید به اصحاب رسانه توجه داشته باشند زیرا این قشر در جامعه نقش‌آفرین است. هر موردی هم که در رابطه با مسایل اصحاب رسانه وجود داشته باشد با جدیت پیگیری می‌کنیم. مفاسد اقتصادی از جمله مسایل مهمی است که از مجلس انتظار است سینه سپر کند و بایستد.

وی افزود: اگر مجلس محکم بایستد، در حوزه {مبارزه با} مفاسد اقتصادی می‌توان کاری انجام داد، دستگاه‌های نظارتی ما زیاد هستند اگر کسی ریگی در کفشش نباشد، می‌ایستد و وظیفه نمایندگان این است که به خوبی نظارت کنند و ما نیز در فراکسیون هر جا موضوعی در ارتباط با مقوله مفاسد مطرح شود، ورود می‌کنیم.

نماینده همدان تصریح کرد: در مبارزه با مفاسد اقتصادی نباید مصلحت‌اندیشی کرد و اگر دستگاه‌های نظارتی من‌الجمله قوه قضاییه در برخورد با مفاسد به درستی به وظیفه خود عمل کنند، می‌توان بسیاری از مفاسد را از بین برد.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.