2024/10/05
۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر
پیشنهادات ما
نصب قفل الکترونیکی کمد استخر، راه حلی برای افزایش امنیت مجموعه ورزشی

نصب قفل الکترونیکی کمد استخر، راه حلی برای افزایش امنیت مجموعه ورزشی

یکی از چالش‌های بزرگ افراد در استخرها، باشگاه‌ها، مجموعه‌های ورزشی و حتی برخی مکان‌های اداری و کارخانجات مختلف، قرار دادن وسایل شخصی خود در یک مکان امن و مطمئن است.

یکی از چالش‌های بزرگ افراد در استخرها، باشگاه‌ها، مجموعه‌های ورزشی و حتی برخی مکان‌های اداری و کارخانجات مختلف، قرار دادن وسایل شخصی خود در یک مکان امن و مطمئن است.

 

قفل‌های سوئیچی و سنتی از امنیت بسیار کمی برخوردار بوده و در محیط‌هایی همچون استخر که رطوبت بالایی دارند، به سرعت زنگ زده و دچار آسیب می‌شوند. طراحی و تولید قفل الکترونیکی کمد استخر برای رفع چنین مشکلاتی انجام شده است. نصب قفل الکترونیکی کمد استخر می‌تواند امنیت را برای کمدهایی وظیفه نگهداری وسایل شخصی افراد را در محل کار و مجموعه‌های ورزشی مختلف بر عهده دارند، تامین کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قفل الکترونیکی کمد استخر و چگونگی نصب آن، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

 

قفل الکترونیکی کمد استخر چیست؟

قفل الکترونیکی یا قفل برقی یک جایگزین بسیار مناسب و راحت برای قفل و کلیدهای معمولی برای کمدهای استخری یا باشگاهی به شمار می‌رود که علاوه بر داشتن امنیت بالا، طول عمر بیشتری نیز دارد. روش‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان برای باز نمودن قفل‌های الکترونیکی از آن‌ها استفاده نمود مانند اثر انگشت، مچ‌بند، کارت، رمز، تگ خودرو، تشخیص چهره و …. با توجه به این موضوع، استفاده از این نوع قفل‌ها امنیت کمد استخری یا باشگاهی را افزایش داده و از وسایل شخصی افراد به خوبی محافظت می‌شود.

 

برای خرید قفل استخری روی لینک کلیک کنید و یا با شماره 09905280155 تماس بگیرید.

قفل الکترونیکی کمد استخر

انواع قفل‌های استخری

قفل‌های استخری در دو نوع مختلف دسته‌بندی می‌شوند:

 

قفل‌های استخری باتری خور

این نوع قفل‌ها به کمک باتری کار می‌کنند و یک دستبند اختصاصی دارند که با آن می‌توان قفل را باز نمود. جنس بدنه و زبانه این قفل‌ها از پلاستیک است و در حالت کلی نسبت به قفل الکترونیکی استحکام و امنیت کمتری دارد. هزینه این قفل نسبتا کمتر بوده و طول عمر مفید آن حدود 2 تا 3 سال است. برای نصب قفل استخری باتری خور، نیازی به سیم‌کشی نیست؛ به همین دلیل نصب راحتی داشته و تنها با ایجاد کردن چند سوراخ نسبتا بزرگ بر روی درب کمد، می‌توان آن را نصب نمود. علاوه بر این، این نوع قفل استخری کارت مستر کمیابی دارد و در صورت مفقود شدن و یا در دسترس نبودن کارت مستر، نمی‌توان برای قفل‌ها مچ‌بند جدید تعریف کرد. برای باز کردن این نوع قفل استخری می‌توان از مچ‌بند، کارت و تگ جاسوئیچی استفاده نمود.

قفل الکترونیکی کمد استخر

قفل‌های استخری الکترونیکی

جنس بدنه و زبانه این نوع قفل استخری از جنس فولاد است و به جای باتری با برق شهری کار می‌کند. قیمت این نوع قفل نسبت به قفل باتری خور بالاتر است و طول عمر طولانی‌تری نسبت به نوع باتری خور دارد. علاوه بر این، جنس بدنه فولادی این قفل باعث شده است که استحکام و امنیت آن بسیار بیشتر از نوع باتری خور آن باشد. برای نصب قفل الکترونیکی کمد استخر نیاز به سیم‌کشی است که سیم‌ها باید از داخل کمد عبور کرده و به قفل متصل شوند. این قفل برخلاق قفل باتری خور نیازی به کارت مستر ندارد و می‌توان آن را به کمک مچ‌بند، کارت و تگ جاسوئیچی باز نمود.

 

آشنایی با کاربردهای قفل الکترونیکی استخری

قفل‌های الکترونیکی استخری یا باشگاهی را می‌توان در مکان‌های مختلفی استفاده نمود که شامل موارد زیر می‌شوند:

 

  • باشگاه‌ها
  • مجموعه‌های ورزشی
  • پارک‌های آبی
  • استخرها
  • موزه‌ها
  • محل کار

قفل الکترونیکی کمد استخر

نصب قفل الکترونیکی کمد استخر چه مزایایی دارد؟

  • ایجاد امنیت بیشتر: این قفل‌ها به دلیل داشتن روش‌های مختلف برای باز شدن مانند اثر انگشت، تگ و یا مچ‌بند، امنیت بالاتری داشته و احتمال گم شدن کلید و یا خراب شدن قفل به دلیل رطوبت را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
  • مقرون به صرفه بودن: این نوع قفل‌ها هزینه نسبتا مناسبی دارند و شما می‌توانید با یکبار هزینه کرد برای یک قفل مناسب و ایمن، دیگر نیازی به هزینه کردن برای نصب مجدد قفل و تعویض آن تا مدت‌های طولانی ندارید.
  • استحکام بالا: قفل الکترونیکی کمد استخر در برابر رطوبت مقاومت و استحکام بالایی داشته و دچار زنگ زدگی یا خرابی نمی‌شود. به همین دلیل عمل مفید آن نسبت به قفل‌های معمولی بیشتر است.
  • امکان مدیریت آسان: قفل‌های استخری سنتی معایب و محدودیت‌های بسیاری دارند و موجب ایجاد دردسرها و مشکلات بسیاری برای کاربران و مدیران مجموعه‌های استخری و باشگاهی می‌شوند. گم شدن کلید قفل‌ها، زنگ زدگی و خرابی قفل از جمله مشکلاتی هستند که قفل‌های سنتی و قدیمی برای مدیران مجموعه به وجود می‌آورند، اما قفل‌های هوشمند استخری این مشکلات را به همراه ندارند.
  • نصب راحت: نصب و استفاده از این قفل‌ها کار آسانی و بوده و هیچگونه پیچیدگی و مشکلاتی را به همراه ندارد.

قفل الکترونیکی کمد استخر

نحوه نصب قفل الکترونیکی استخری

نصب قفل‌های الکترونیکی استخری پیچیدگی خاصی ندارد اما بهتر است آن را برعهده افراد متخصص و کارشناسان الکترونیک قرار دهید. با این وجود ما تمامی مراحل نصب قفل الکترونیکی کمد استخر را در اینجا برای شما بیان می‌کنیم.

 

1. مرحله اول: مطالعه دفترچه راهنمای نصب قفل هوشمند استخری

مطالعه دفترچه راهنما به شما کمک می‌کند تا بتوانید اطلاعات لازم را درباره قفل مورد نظر خود بدست آورده و اطمینان حاصل نمایید که این قفل الکترونیکی با کمد استخری شما سازگاری و تطابق دارد. همچنین شما می‌توانید با مطالعه دفترچه راهنما درباره ویژگی‌های مختلف قفل الکترونیکی خود، نوع کمدهای قابل پشتیبانی، نکات مهم و امنیتی قفل و نحوه رسیدگی و نصب قفل الکترونیکی اطلاعات کافی کسب نمایید.

 

2. مرحله دوم: تهیه و آماده‌سازی ابزار مورد نیاز

ابزار مورد نیاز برای نصب قفل الکترونیکی کمد استخر را می‌توانید از دفترچه راهنمای آن مطالعه نموده و سپس تهیه نمایید. اما در حالت کلی برای نصب قفل هوشمند استخری به ابزار پیچیده و زیادی نیاز ندارید و در اکثر موارد تنها با داشتن چند پیچ‌گوشتی و گاهی دریل و مته می‌توان قفل را نصب نمود. علاوه بر این، در نظر داشته باشید که استفاده از دستکش، ماسک و حتی عینک مخصوص هنگام استفاده از ابزار مختلف، از موارد بسیار پر اهمیت و واجب به شمار می‌رود و رعایت آن‌ها برای سلامتی شما الزامی است.

 

3. مرحله سوم: اطمینان پیدا کردن از تطابق ضخامت درب کمد با قفل الکترونیکی استخری

ضخامت درب برای نصب قفل از اهمیت بسیاری برخوردار است، به همین دلیل پیش از انتخاب قفل الکترونیکی مورد نظر باید اندازه درب کمد را تعیین نموده و با مشخصات قفل مورد نظر مطابقت ایجاد نمایید.

 

برای نصب قفل بر روی درب، محل دقیق سوراخ‌ها را بر روی یک کاغذ مشخص نموده و بر روی درب کمد قرار دهید. به این شکل می‌توانید مطابق ضخامت مورد نیاز به کمک دریل بر روی درب سوراخ ایجاد نمایید. باید توجه نمایید که سوراخ‌هایی که ایجاد می‌کنید اندازه و قطر لازم را داشته باشد، در صورت بزرگ شدن اندازه سوراخ‌ها، قفل شل شده و امنیت لازم را نخواهد داشت.

 

4. مرحله چهارم: نصب قفل الکترونیکی استخری بر روی درب کمد

نحوه قرارگیری و نصب قفل بر روی درب کمد به صورت کامل و مرحله به مرحله بر روی دفترچه قفل‌ها نوشته شده است و شما می‌توانید به راحتی از راهنمایی‌های این دفترچه بهره‌مند شوید. ابتدا بخش خارجی را بر روی درب کمد قرار داده و به کمک پیچ‌ها آن را محکم نمایید. سپس قسمت داخلی قفل را به خوبی به درب کمد متصل کنید. پیچ‌های این نوع قفل‌ها از داخل به خارج بسته می‌شوند تا ریسک باز کردن آن‌ها از خارج وجود نداشته باشد.

 

5. مرحله پنجم: تنظیم نمودن قفل

پس از نصب کامل قفل باید آن را راه‌اندازی و تنظیم نمود. ابتدا باید تگ یا کارت قفل را با آن مطابقت داده و پس از اتمام کار، هر کارت شماره مرتبط با آن قفل را دارد و تنها با آن قفل باز می‌شود. بدین شکل شما می‌توانید از طریق یک کامپیوتر یا اسکنر اثر انگشت تمامی قفل‌ها را کنترل نمایید.

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.