2024/07/05
۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
عطر های مورد علاقه سیاستمداران معروف

عطر های مورد علاقه سیاستمداران معروف

عطر ها در همه بازه های زمانی یکی از نشانه های شخصیت و سبک زندگی افراد بوده اند. سیاستمداران هم از این قاعده مستثنا نبوده و هرکدام نسبت به سلیقه و روحیات خود عطری را استفاده میکردند.

عطر ها در همه بازه های زمانی یکی از نشانه های شخصیت و سبک زندگی افراد بوده اند. سیاستمداران هم از این قاعده مستثنا نبوده و هرکدام نسبت به سلیقه و روحیات خود عطری را استفاده میکردند.

 

همچنین عطر مناسب میتواند به روابط و کاریزماتیک بودن سیاستمدار کمک کند و در گفت و گو ها تصویری درست و مناسب به نمایش بگذارد.

 

در این مطلب عطر های مناسب سیاست مدار های قدرمتند دنیا را بررسی و از علایق انها با خبر می شویم.

 

رایحه مورد علاقه سیاست مداران

طبق امار و بررسی سایت عطر مرکزی بیشتر سیاست مداران تمایل به رایحه هایی دارند که حس قدرت و شخصیت قوی انها را بازتاب کنند و از این رو بیشتر سیاستمداران به راحیه تند و چوبی علاقه مند هستند که معروف ترین انها وینستون چرچیل است. رایحه تند یک انتخواب مناسب برای ایجاد حس قدرت در ارتباطات این افراد بود و به همین دلیل مورد توجه تعداد زیادی از سیاستمداران می شود.

 

عطر های تند به دلیل قوی بودن رایحه و ایجاد اعتماد به نفس و حس قدرت مورد علاقه بیشتر سیاستمدارن بوده و ماندگاری ان در ذهن دیگران بیشتر است.

عطر joy

جک کندی

جک کندی همسر جان اف کندی یکی از قدرتمندترین و تاثیرگذار ترین بانوان امریکا بود که به دلیل سبک زندگی اش شهرت زیادی داشت. عطر مورد علاقه جک کندی Jean Patou - Joy  بود که در ان زمان به عنوان گران ترین عطر دنیا شناخته می شد و بسیار محبوب بود.رایحه عجیب این عطر به دلیل استفاده از گل یاس و رز بلغاری باعث محبوب و خوشبو شدن این عطر شده و باعث جلب نظر جک کندی شد.

عطر Creed

ونستون چرچیل

ونستون چرچیل، نخست وزیر بریتانیا به عنوان یکی از معروف ترین سیاستمداران تاریخ شناخته می شود.

 

عطر مورد علاقه چرچیل Creed - Tabarome می باشد. این عطر به عنوان یک عطر تند و خنک با رایحه تنباکو شناخته می شود. این راحیه سبب ایجاد حس قدرت در سیاست چرچیل شده بود.

عطر Giorgio Armani

باراک اوباما

یکی از دیگر از سیاستمداران مشهور تاریخ باراک اوباما رئیس مجهور سابق ایالات متحده آمریکا است.

 

عطر مورد علاقه باراک اوباما Giorgio Armani - Profumo است. راحیه این عطر تند و چوبی است و حس انرژی بخش و مردانه دارد. استفاده از این عطر نشان دهنده انسانی قوی و با اعتماد به نفس است.

عطر شنل

آنجلا مرکل

آنجلا مرکل صدراعظم پیشین آلمان یکی از قدرتمندترین بانوان در سیاست جهان شناخته می شود.

 

عطر مورد علاقه مرکل شنل Chanel - Cristalle است که امروزه طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. این عطر نشان دهنده ساده پسند بودن و علاقه او به ادکلن های معتدل است. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این عطر ایجاد حس انرژی بخشی و تازگی میشود

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.