2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
من شوهرم را نکشتم

من شوهرم را نکشتم

در نخستین اظهار نظر پزشکی قانونی ضربه به قفسه سینه را که باعث مرگ شاهرخ شده‌ بود، دگر زنی اعلام کرد، اما کمیسیون سه نفره اعلام کرد که ضربه کشنده خودزنی بوده است.

دوات آنلاین -گزارش پزشکی قانونی درباره پرونده مردی که در جریان درگیری بر سر یک لیوان آب به کام مرگ رفته نشان می‌دهد وی خودزنی کرده و همسرش در قتل وی نقش نداشته است.

 

به نوشته روزنامه جوان، یکی از روز‌های اردیبهشت ماه سال گذشته بود که مسئولان بیمارستانی در تهران مرگ مشکوک مرد جوانی را به مأموران پلیس خبر داد.

 

مأموران پلیس در بیمارستان با جسد مرد ۴۰‌ساله‌ای به نام شاهرخ روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات چاقو به قفسه سینه و دست و بازو فوت کرده بود. بررسی‌ها حکایت از آن داشت شاهرخ با همسرش درگیر شده و در آن درگیری همسرش نیز زخمی و در بیمارستان بستری است.

 

همسر شاهرخ پس از بهبودی نسبی گفت: روز حادثه دختر خردسالم از من آب خواست که برای او آب آوردم، اما شوهرم گفت اول آب را به او بدهم. من آب را به دخترم دادم و گفتم او تشنه‌تر و خردسال است که با هم درگیر شدیم. شوهرم با چاقو به من حمله کرد که به طرفش رفتم تا چاقو را از او بگیرم که زخمی شدم و الان هم فهمیدم خودش هم زخمی شده و فوت کرده است. او احتمالاً خودزنی کرده است، چون من به او ضربه‌ای نزدم.

 

شکایت از عروس

در ادامه خانواده شاهرخ از عروسشان به اتهام قتل شکایت کردند که پرونده به دستور قاضی محمد وهابی، بازپرس شعبه‌دوم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

 

در نخستین اظهار نظر پزشکی قانونی ضربه به قفسه سینه را که باعث مرگ شاهرخ شده‌ بود، دگر زنی اعلام کرد، اما متهم به آن اعتراض کرد و پرونده در اختیار کمیسیون سه نفره قرار گرفت. چند روز قبل کمیسیون سه نفره اعلام کرد که ضربه کشنده خودزنی بوده و ضربه‌های دیگر دگر زنی.

 

بنابراین صبح دیروز متهم برای آخرین دفاع به دادسرای امور جنایی منتقل شد و در بازجویی‌ها دوباره مدعی شد که او به شوهرش ضربه‌ای نزده است. بدین ترتیب بازپرس به زودی درباره این پرونده تصمیم نهایی خود را اعلام می‌کند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.