2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
همدستی با برادرناتنی برای قتل شوهر

همدستی با برادرناتنی برای قتل شوهر

زن جوان با کمک برادر ناتنی اش شوهر خود را به طرز فجیعی به قتل رساند و جسد را آتش زد.

دوات آنلاین -خواهر و برادر ناتنی که به اتهام قتل در بازداشت به سر می‌برند مدعی هستند از خیانت‌های مقتول به ستوه آمده بودند.

 

روزنامه جوان نوشت: صبح روز دهم دی سال ۹۹ زنی جوان وارد پلیس‌آگاهی تهران شد و گم شدن شوهرش سعید را گزارش داد. او گفت: شوهرم شب گذشته برای انجام کاری خانه را ترک کرد، اما دیگر برنگشت و احتمال می‌دهم که بلایی سرش آمده باشد.

 

با مطرح شدن شکایت تحقیقات پلیس برای پیدا کردن سعید به جریان افتاد. در حالی که تحقیقات جریان داشت خانواده سعید به پلیس گفتند از عروسشان سارا شکایت دارند. آن‌ها گفتند سارا و سعید همیشه با هم اختلاف داشتند و احتمال می‌دهند، سارا در گم شدن پسرشان دخالت داشته‌است. سارا وقتی در این باره مورد بازجویی‌قرار گرفت گفت قبول دارد با شوهرش اختلاف داشت، اما نقشی در گم شدن او ندارد. سارا گفت: بیشتر زن و شوهر‌ها با هم اختلاف دارند و سر موضوعات مختلف با هم مشاجره می‌کنند و من و سعید هم گاهی با هم اختلاف پیدا می‌کردیم، اما خیلی زود به زندگی‌مان ادامه می‌دادیم.

 

چند روز بعد از آن بود که به مأموران پلیس خبر رسید جسد مردی جوان در حاشیه شهر پیدا شده و به پزشکی قانونی منتقل شده‌است. از آنجا که مشخصات جسد کشف شده با سعید مطابقت داشت خانواده با حضور در پزشکی قانونی هویت سعید را تأیید کردند. بررسی‌های اولیه نشان داد که سعید با فشار بر عناصر حیاتی گردن در محلی دیگر به قتل رسیده و بعد جسدش به حاشیه شهر منتقل شده است. بعد از آن بود که پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد و بررسی‌ها در این باره ادامه پیدا کرد. تحقیقات اولیه در این باره نشان داد که شب حادثه گوشی تلفن همراه سارا در محل کشف جسد آنتن دهی داشته‌است. بنابراین سارا به عنوان مظنون بازداشت شد.

 

افشای راز جنایت

سارا این بار به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت با همدستی برادر ناتنی‌اش میلاد مرتکب قتل شده‌است. سارا درشرح ماجرا گفت: «من از بدرفتاری‌های شوهرم خسته شده بودم تا این که ماجرا را به میلاد گفتم. شوهرم سعید، رفتار بدی با من داشت و با زنان و دختران زیادی رابطه داشت. ما همیشه سر این موضوع با هم اختلاف داشتیم تا جایی که من برای مدتی از خانه قهر کردم و به خانه مادرم رفتم. بعد به اصرار شوهرم به خانه برگشتم، اما متوجه شدم که دوباره به همان رفتارش ادامه می‌دهد و با زنان و دختران رابطه پنهانی دارد. آخرین بار هم به خاطر رابطه پنهانی‌اش با یک زن بود که با او مشاجره کردم که من را به شدت کتک زد. آن روز ماجرا را به میلاد برادر ناتنی‌ام گفتم و این طور بود که نقشه قتل شوهرم را کشیدیم.»

 

سارا در شرح شب حادثه هم گفت: «آن شب به شوهرم چای زعفرانی دادم. در چای مقداری قرص خواب آور ریخته بودم که سعید به خواب عمیقی فرو رفت. آنجا بود که برادرم به خانه آمد و شوهرم را خفه کرد. بعد جسدش را به صندوق عقب منتقل کردیم و در حاشیه شهر آتش زدیم.»

 

بعد از اعتراف سارا بود که برادرش هم بازداشت شد و به جرمش اعتراف کرد. میلاد گفت: سال‌ها قبل که پدر سارا فوت کرد، مادرش با پدر من وصلت کرد و من متولد شدم. من سارا را مثل خواهر واقعی‌ام دوست داشتم. مدتی قبل از حادثه بود که سارا گفت شوهرش با او بدرفتاری می‌کند و او را کتک می‌زند که عصبانی شدم و تصمیم به قتل او گرفتم. شب حادثه مطابق نقشه به خانه خواهرم در جنت‌آباد رفتم و شوهر خواهرم را خفه کردم.»

 

با کامل شدن تحقیقات بازپرس میلاد را به اتهام قتل و سارا را به اتهام معاونت در قتل مجرم شناخت و پرونده برای رسیدگی به شعبه‌۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و در نوبت رسیدگی قرار گرفت. اولیای‌دم پرونده هم برای دو متهم درخواست قصاص کرده‌اند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.