2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
انگیزه زن تحصیلکرده از قتل شوهرش چه بود

انگیزه زن تحصیلکرده از قتل شوهرش چه بود

زن میانسال همسرش را با ضربه چاقو به قتل رساند و بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد.

دوات آنلاین -زن تحصیلکرده ای که متهم است شوهر دومش را در درگیری به قتل رسانده در بازجویی ها به جرمش اعتراف کرد.

 

روزنامه جوان نوشت ساعت ۱:۳۰ بامداد پنجشنبه ۱۳مردادماه، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلقتی مأموران کلانتری ستارخان از قتل مرد میانسالی در خانه اش باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

 

ادعای همسر مقتول

تیم جنایی در محل حادثه با جسد خونین مرد ۶۳ساله ای روبه رو شدند که با اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.  همسر ۴۷ ساله وی در حالی که گریه می کرد در ادعایی گفت: در اتاق دیگری بودم که صدای درگیری شوهرم را از پذیرایی شنیدم. وقتی بیرون آمدم، دیدم مرد نقابداری او را با چاقو زخمی و فرار کرد.

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات مأموران نشان داد مقتول و همسرش از مدت ها قبل با هم اختلاف داشتند و شب حادثه هم همسایه ها صدای درگیری آنها را شنیده اند.

 

اعتراف به شوهرکشی

بدین ترتیب مأموران به همسر مقتول مظنون و وی را بازداشت کردند. متهم در بازجویی ها وقتی با دلایل و مدارک روبه رو شد به قتل شوهرش اعتراف کرد و در ادعایی گفت: من لیسانس میکروبیولوژی دارم و تحصیلکرده هستم. سال ۹۵ پس از ۱۲ سال زندگی مشترک از شوهرم جدا و تنها شدم. مدتی قبل با مقتول آشنا شدم، او از من خواستگاری کرد و با هم ازدواج کردیم. او معتاد به تریاک بود و قرص توهم زا مصرف می کرد و همین موضوع باعث اختلاف ما شده بود. شب حادثه مرا با داد و فریاد از خواب بیدار کرد و خواست به او آب بدهم. شوهرم با تبرزین به من حمله کرد که من هم با چاقو به او ضربه زدم.

 

تحقیقات از متهم ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.