2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم + تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم + تعداد قسمت ها

سریال چاردیواری مجموعه طنز بسیار تماشایی است که می توانید اطلاعات کامل درباره آن را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال چاردیواری از ساخته های به یادماندنی سیروس مقدم است که به عنوان سریالی نوروزی روی آنتن رفت و بسیار پرمخاطب شد. اکنون شبکه آی فیلم این سریال را بازپخش می کند.

عکسی از سریال چاردیواری

خلاصه داستان سریال چاردیواری

در سریال چاردیواری مریم که برای سفر به خارج از کشور، با ممانعت‌های پدرش مواجه است، به نادر پیشنهاد می‌کند تا با هم به طور صوری ازدواج کنند. نادر که در یک آشپزخانه تهیه غذا مشغول به کار است، بدون اطلاع خانواده‌اش با پیشنهاد او موافقت کرده و به کمک دوست صمیمی‌اش "خیری"، تلاش می‌کند تا حقیقت را پنهان نگه‌دارد. بنابراین خانه‌ای کوچک را به عنوان فردی متأهل اجاره کرده، بی‌خبر از آن که دردسرهایش دو چندان می‌شود... .

عکسی از سریال چاردیواری

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال چاردیواری هر روز ساعت 6 بعداز ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و می توانید تکرار آن را در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد مشاهه کنید.

 

سریال چاردیواری چند قسمت است

سریال چاردیواری که محسن تنابنده و سعید آقاخانی نویسنده و الهام غفوری تهیه کننده آن است اولین بار در نوروز سال 89 در 15 قسمت 50 دقیقه ای از شبکه یک پخش شد.

عکسی از سریال چاردیواری

بازیگران سریال چاردیواری

امیر جعفری، بهنوش طباطبایی، آتیلا پسیانی، مریم امیرجلالی، سعید آقاخانی، مهران رجبی، جواد عزتی، نعیمه نظام دوست، سمیرا حسن‌پور، سیروس میمنت، گیتی معینی، شهربانو موسوی، داریوش سلیمی، آزیتا لاچینی، صدرالدین حجازی، کریم قربانی و سیدمهدی حیدری در چاردیواری بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.