2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال عطر گل یاس چند قسمت است و ساعت چند از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود

سریال عطر گل یاس چند قسمت است و ساعت چند از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود

سریال عطر گل یاس از جمله سریال های قدیمی است که تماشای مجدد آن خالی از لطف نیست.

دوات آنلاین -سریال عطر گل یاس از مجموعه های قدیمی و نوستالژیک تلویزیون است که احتمالا خیلی ها آن را ندیده اند. به همین دلیل شبکه آی فیلم تصمیم به پخش می مجدد این سریال گرفته است.

خلاصه داستان سریال عطر گل یاس چیست

خلاصه داستان سریال عطر گل یاس

دو برادر که در سمنان زندگی می‌کنند، به دلایلی با یکدیگر قطع رابطه کرده‌اند و برادر کوچک‌تر به تهران کوچ می‌کند. پس از گذشت سی سال، برادر بزرگ‌تر دچار بیماری قلبی می‌شود و زمینه برای آشتی این‌دو ایجاد می‌شود، اما همسر برادر بزرگ‌تر و برادرانش به هر طریقی سعی دارند از این آشتی و پیوند دوباره جلوگیری کنند. سرانجام، پس از اتفاقات گوناگون و تصادف شدید برادر بزرگ‌تر که به تحریک برادر همسر انجام شده و اعتراف ضارب موتوری‌اش، دو برادر به یکدیگر می‌رسند و ... .

سریال عطر گل یاس در چند قسمت پخش می شود

تعداد قسمت های سریال عطر گل یاس

این سریال را بهمن زرین پور در سال 1369 برای شبکه یک کارگردانی کرد و در مجموع در 10 قسمت روی آنتن رفت.

زمان پخش و تکرار سریال عطر گل یاس از شبکه آی فیلم چه ساعتی است

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال عطر گل یاس هر روز ساعت 4 بعداز ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در دو نوبت در ساعت های 12 شب و 8 صبح روز بعد روی آنتن می رود.

 

بازیگران سریال عطر گل یاس

داوود رشیدی، اکبر زنجانپور، اسماعیل شنگله، بهروز بقایی، بهرام شاه محمدلو، فاطمه مرموزنیا، شمسی فضل الهی، هایده حائری، محبوبه مقبلی، مینا جعفرزاده، سیروس ابراهیم زاده، پرستو گلستانی، اکبر رحمتی، سروش خلیلی، سهیلا رضوی، علی سخاوت زاهدی و رضا بنفشه خواه در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.