2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فنونی ‌زاده: در حق فکری شیطنت کردند

فنونی ‌زاده: در حق فکری شیطنت کردند

فرهاد برای اثبات خودش فقط باید استقلال را قهرمان کند و برای این کار فرصت خیلی خوبی دارد.

دوات آنلاین -استقلال توانست با فرهاد در نخستین بازی حضور این مربی برنده شود تا دوباره موجی از امیدواری در بین هواداران راه بیفتد. بازیکنان هم از حضور مجیدی در این تیم به عنوان یک شوک مثبت یاد کردند. البته استقلال خیلی زود باید در جام حذفی به مصاف تیم پیکان برود و خیلی فرصت اشتباه ندارد چون حذف می‌شود و نمی‌تواند امیدوار به قهرمانی در این جام باشد. حداقل مجیدی که فصل پیش در فینال جام حذفی ناکام ماند نمی‌خواهد ناکامی فصل پیش خود را تکرار کند و این بار برنامه بهتری برای استقلال دارد. در همین راستا روزنامه ایران ورزشی با مهدی فنونی ‌زاده بازیکن سابق استقلال گفت و کگو کرده است که می خوانید:

 

تغییر و تحولات استقلال در کادرفنی این تیم را مثبت ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم مثبت بوده است. فرهاد فقط یک جلسه با استقلال توانست تمرین کند اما به اندازه همین یک جلسه تمرین هم تأثیر مثبت خودش را گذاشت و توانست برنده شود. به نظر می‌رسید تیم شاداب‌تر شده بود.

 

ماجرای فکری و استقلال

*به نظر می‌رسید بازیکنان استقلال رابطه خوبی با آقای فکری نداشتند و همین نکته باعث شد که این تیم به مشکل بخورد!

استقلال زمان فکری در تمرین شاداب بود و به نظرم بازیکنان ارتباط خوبی در تمرین با فکری داشتند، نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتاد که بازیکنان داخل زمین آنطور بازی می‌کردند.

 

*نکته دیگری که در مورد آقای فکری گفته می‌شد این بود که او از نظر فنی چیزی برای ارائه نداشت!

اما من اینطور فکر نمی‌کنم. من سر تمرین‌های استقلال می‌رفتم و از نظر فنی ایشان را مربی فهیمی دیدم. از نظر من فکری بدشانسی آورد. این را هم بگویم ما از فکری حمایت کردیم اما بیشتر از این کاری از دستمان برنمی‌آمد چون متهم می‌شدیم به این موضوع که یا پول می‌گیریم یا به دلیل رفاقت حمایت می‌کنیم. وقتی هم هواداران می‌خواهند شخصی نباشد نمی‌توانند مقابل خواسته آنها مقاومت کنند.

 

*اما بعضی مواقع اعتراضات به آقای فکری کاملاً بی‌منطق می‌شد چون تیم استقلال در زمان ایشان صدر جدول بود اما باز هم نسبت به ایشان اعتراض می‌کردند و خواهان عوض کردن مربی بودند!

بله متأسفانه با شما هم‌عقیده هستم اما یکسری از آدم‌ها بودند که نمی‌خواستند فکری در استقلال باشد. از خود باشگاه (کادرفنی، عوامل باشگاه) و کسانی که اطراف این تیم بودند، نمی‌خواستند فکری به کارش ادامه دهد وگرنه کجای دنیا به مربی که صدر جدول است گیر می‌دهند و خواهان برکناری‌اش می‌شوند. همانطور که گفتم دو سه نفر برای فکری شیطنت کردند. وقتی قرارداد بازیکنان را لو می‌دهند معنایش چیست. نکته اینجا است که حتی در آن مقطع مجری تلویزیون هم به استقلال و فکری ضربه زدند! اینها جای تعجب دارد و انگار فقط می‌خواهند استقلال نتیجه نگیرد!

 

خیلی‌ها معتقدند مشکلات پرسپولیس خیلی زود حل می‌شود، مثل همین مشکل اخیر این تیم که خیلی زود توسط کمیته تعیین وضعیت حل شد!

 من هم همین را می‌گویم استقلال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و همینطور که می‌بینید خیلی زود مشکلات تیم رقیب حل می‌شود. مسئولان استقلال دیر بجنبند هم پنجره همینطور بسته می‌ماند و نمی‌توانند بازیکنی را به لیست اضافه کنند.

 

شانس قهرمانی استقلال

*فاصله استقلال با صدر جدول کم شد چقدر برای استقلال شانس قهرمانی قائل می‌شوید؟

فرهاد برای اثبات خودش فقط باید استقلال را قهرمان کند و برای این کار فرصت خیلی خوبی دارد.

 

*خریدهای پرسپولیس خیلی خوب بودند و این دلواپسی برای هواداران استقلال به وجود می‌آید که استقلال در ادامه به مشکل بخورد؟

به نظرم استقلال هم نفرات خوبی دارد و خیلی راحت می‌تواند در بازی‌ها همان اول کار را تمام کند فقط استقلال نیاز دارد که بدون اتلاف وقت به خواسته‌اش برسد و کار را به پایان بازی نکشاند.

 

*بازی با ماشین‌سازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم استقلال مشکلی مقابل ماشین‌سازی نخواهد داشت. بعد از این بازی هم می‌تواند با استراحت خودشان را برای بازی‌های بعدی بازسازی کنند.

 

*استقلال در جام حذفی باید به مصاف تیم پیکان برود.

این بازی برای استقلال سخت خواهد بود ولی قرعه پرسپولیس راحت است. هرچند که استقلال بدون توجه به این مسائل باید کار خودش را بکند و در هر سه جام با قدرت ظاهر شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.