2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نکات ریز همسرداری؛ رازهایی که زنان خانه دار حتما باید بدانید

نکات ریز همسرداری؛ رازهایی که زنان خانه دار حتما باید بدانید

6 رازی که هر زن متاهل و خانه داری برای بهبود رابطه با همسرش باید داند در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -چه کار کنیم که زندگی مشترک ما بهتر شود؟ چگونه با شوهر خود رابطه بسیار خوبی برقرار کنیم و با هم صمیمی تر شویم؟ اگر دنبال جواب این سوالات هستید با نکات ریز همسرداری که اتفاقا بسیار هم مهم هستند در ادامه آشنا شوید.

همسرداری چه نکات ریزی دارد

صبح ها را از دست ندهید

ایرنا به نقل از هاف پست  نوشت: قبل از سرکار رفتن همسرتان بیدار شوید و صبحانه را با هم میل کنید. قبل از جدا شدن از یکدیگر تا زمان شام، باهم وقت بگذرانید. برنامه‌ روزانه‌تان را با هم بررسی کنید، برای شام اتفاق نظر پیدا کنید و برای مواردی که به نظر پیش و پا افتاده می‌آید وقت بگذارید؛ زیرا این صحبت‌ها زمینه‌ای برای گفت و گوهای عمیق‌تر است.

 

صبح‌ها را از دست ندهید و برای شروع یک روز خوب با همسرتان تلاش کنید. گفتنی است که این تلاش‌ها می‌بایست دو طرفه باشد ولی دلیل کسی در این مورد کوتاهی می‌کند را بر بی‌توجهی نگذارید. شاید او شخصیتی درون ریز دارد به اندازه شما از سردی رابطه اذیت می‌شود ولی توانایی حل موضوع را در خود نمی‌بیند.

 

راز بزرگ رفتن تا جلوی در

وقتی همسرتان به سر کار می‌رود به بدرقه کردن او بروید. توجه کنید که همه‌ی اعمالی که انجام می‌دهیم ابراز محبت و احترام به شخص مقابل‌ است. بنابراین نباید سر همسرتان منت بگذارید و انتظار پاسخ در همان لحظه‌ را داشته باشید. مطمئن باشید رفتارهای محبت‌آمیز شما در یاد همسرتان می‌ماند و برای بهترین پاسخ تلاش می‌کند.

 

می‌توانید تمام استرس و هیاهوی روزانه همسرتان را در چند دقیقه از یادش ببرید و با حالی خوش ادامه شب خود را بگذرانید. این کار را بهتر است با پیشوازی در بدو ورود همسرتان به خانه انجام دهید. پیشوازی می‌تواند یک سلام و خسته نباشید گرم، همراه با جملات محبت‌آمیز باشد یا یک فنجان چای ۲ نفره.

 

بیشتر بخوانید: چگونه رفتار کنیم که عشق همسرمان کم نشود

 

تاثیر نوشتن را امتحان کنید

همه‌ی حرف‌هایتان را حضوری یا تلفنی به یکدیگر نگویید. مزه تمام لحظات شیرین را در زندگی مشترک با همسرتان تجربه کنید. گاهی نیاز است صحبت‌هایتان را در کاغذ یادداشت کوچکی بنویسید و روی میز آرایش یا میز تلویزیون بگذارید.

برای همسرداری بهتر چه کار کنیم

جادوی ساعت ‌های دو نفره؛ از نکات ریز همسرداری

اگر فرزند دارید نباید از ساعت‌های دو نفرتان چشم پوشی کنید. بهتر است ساعت‌ خواب فرزندان را طوری تنظیم کنید که بعد از خواب آنها بتوانید ساعاتی را با همسرتان خلوت کنید.

 

توجه کنید که در حضور فرزندان می‌توانید با همسرتان مهربان باشید ولی زیاده روی نکنید؛ زیرا موجب بلوغ زودرس در فرزندان می‌گردد.

 

بیشتر بخوانید: کارهایی که مردان را خوشحال می‌کند

 

جشن بگیرید، حتی برای موفقیت های کوچک

جشن گرفتن به معنای دعوت دوستان و فامیل‌ها نیست. جشن‌ها را می‌توانید دو نفره یا با فرزندانتان بر پا کنید. شاید بخواهید شام مورد علاقه را درست کنید یا فیلم دلخواهتان را تماشا کنید تا شبی به یاد ماندنی داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید: قوانین طلایی برای گفت‌وگو با همسر

 

اهمیت دادن به علایق و سلایق‌ یکدیگر

خیلی واضح و روشن به علایق و سلایق همسرتان اهمیت دهید. بگذارید او متوجه توجه شما به ریزترین جزییات شود و بداند که همه چیز را درباره او به یاد دارید. برای صحبت کردن و نگاه کردن به یکدیگر مانند اویل دوران آشنایی ذوق داشته باشید و احساسات خود را سرکوب نکنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.