2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آزار شیطانی دختر معلول توسط مرد آشنا

آزار شیطانی دختر معلول توسط مرد آشنا

قضات دادگاه دستور بازداشت متهم و انجام تحقیقات تکمیلی را صادر کردند.

دوات آنلاین -مرد آشنا که متهم است دختر معلول را مورد آزار و اذیت شیطانی قرار داده، باحکم دادگاه بازداشت شد.

 

به نوشته روزنامه جام جم، رسیدگی به این پرونده با شکایت مددکار دختر معلول در دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد.

 

مددکار چه گفت

مددکار روناک به قضات گفت روناک دچار کندذهنی است و خانواده اش او را به بهزیستی آورده و در اینجا نگهداری می شد، هر از گاهی نیز خانواده اش او را به خانه برده و بعد از مدتی باز می گرداندند. خرداد امسال هم خانواده اش به بهزیستی آمده و او را با خود بردند.

 

چند روز بعد وقتی روناک به بهزیستی برگشت از نظر روحی پرخاشگر شده بود. موضوعی او را آزار می داد. چند بار با او صحبت کردم تا از مشکلش مطلع شوم که حرفی نمی زد.

 

سرانجام به من اعتماد کرد و برایم گفت که در خانه پدری او را مورد آزار و اذیت قرار داده اند. آنطور که روناک برایم تعریف کرده، خواهرش شاهد این ماجرا بوده است.

 

حرف های دختر نوجوان

پس از این شکایت قضات از روناک تحقیق کردند. دختر نوجوان که نمی توانست به خوبی صحبت کند، برای قضات توضیح داد: وقتی به خانه پدری رفته یکی از نزدیکانش او را مورد آزار و اذیت قرار داده و اجازه نداده زودتر به بهزیستی برگردد.

 

در ادامه تحقیقات مشخص شد، روزی که دختر نوجوان مورد آزار و اذیت قرار گرفت ، چند مرد در خانه آنها مهمان بودند. دو نفر از مهمانان به دادگاه احضار شده اما منکر آزار و اذیت دختر نوجوان شدند.

 

با توجه به اینکه روناک یکی از آنها را به عنوان آزارگر معرفی کرده بود ، دادگاه حکم بازداشت این مرد را صادر کرد و قرار شد دختر نوجوان برای بررسی وضعیت روحی و روانی و صحت گفته هایش به پزشکی قانونی معرفی شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.