2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
مرد جوان قتل همسر و دختر ۵ ماهه‌اش را انکار کرد

مرد جوان قتل همسر و دختر ۵ ماهه‌اش را انکار کرد

من مرتکب قتل همسر و دخترم نشدم. تحت فشار به این قتل‌ها اعتراف کردم و هیچ‌وقت برای قتل آنها نقشه‌ای نداشتم.

دوات آنلاین -مرد جوان که متهم به قتل همسر و دختر پنج‌ماهه‌اش است، در جلسه دادگاه اعترافات قبلی خود را پس گرفت.

 

به گزارش روزنامه جام‌جم، آذر سال 93 مرد جوانی با اورژانس تماس گرفت و اظهار کرد که همسر و دختر پنج‌ماهه‌اش بیهوش شده‌اند، دقایقی بعد ماموران اورژانس در محل اعلام خبر، حاضر شدند و پس از معاینه زن جوان و دختر پنج‌ماهه، مرگ آنها را اعلام کردند.

 

اعتراف به قتل

با اعلام این اتفاق به بازپرس جنایی تهران، وی دستور انتقال اجساد زن جوان و دختر ‌پنج‌ماهه را به پزشکی‌قانونی برای تعیین علت دقیق مرگ صادر کرد که مدتی بعد کارشناسان پزشکی‌قانونی علت مرگ زن جوان و دخترش را مسمومیت اعلام کردند. همزمان پدر خانواده ناپدید شد تا این‌که 5 دی‌ سال 95 وی به کلانتری 103 گاندی رفت و در جریان تحقیقات اعلام کرد همسر و دخترش را به قتل رسانده است.

 

مرد جوان گفت: من مجبور به ازدواج با همسرم شده بودم و از همان ابتدا با وی اختلاف داشتم و نمی‌خواستم بچه‌دار شوم. زمانی که فهمیدم همسرم باردار است، تصمیم به قتل وی گرفتم و چند روز قبل از قتل به ناصرخسرو رفتم و آنجا از مردی داروی بیهوشی خریدم و به فروشنده گفتم که داروی بی‌هوشی را برای کارهای پزشکی می‌خواهم، او که به من اعتماد کرده بود، بعد از یک ساعت داروی بیهوشی را برای من آورد.

 

شب قبل از قتل، داروی بیهوشی را در محلول دارویی که همسرم استفاده می‌کرد، ریختم و همسرم آن را خورد. دقایقی بعد همسرم بیهوش شد که پس از بیهوشی همسرم سراغ دخترم رفتم. ابتدا روی صورت دخترم پلاستیک و بعد پتو کشیدم و وی را خفه کردم و پس از خفه کردن دخترم، سراغ همسرم که بیهوش بود، رفتم و روی سر او نیز پلاستیکی قرار دادم و وی را خفه کردم؛ پس از این اتفاق تا حدود ساعت 7 صبح کنار اجساد آنها صبر کردم و بعد از آن با اورژانس تماس گرفتم.

 

انکار در دادگاه

صبح دیروز به این پرونده در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد و مادر مقتول برای دامادش درخواست قصاص کرد. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من مرتکب قتل همسر و دخترم نشدم. تحت فشار به این قتل‌ها اعتراف کردم و هیچ‌وقت برای قتل آنها نقشه‌ای نداشتم. اگر قاتل بودم که خودم را تسلیم نمی‌کردم. من وقتی تسلیم شدم گفتم که قاتل نیستم، اما تحت فشار تحقیقات به قتل اعتراف کردم.

 

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.