2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
انگیزه مرد جوان از قتل پسرعمه زنش چه بود

انگیزه مرد جوان از قتل پسرعمه زنش چه بود

روز حادثه مقتول به خانه ما آمد تا درباره اختلافش با شوهرم صحبت کنند اما کارشان به درگیری کشیده شد و ناگهان شوهرم چاقویی از آشپزخانه برداشت و به پسرعمه‌ام ضربه زد و او را به قتل رساند.

دوات آنلاین -اختلاف مالی مرد جوان و یکی از اقوامش به جنایتی خونین ختم شد.

 

به گزارش همشهری، ساعت 2بعد‌از‌ظهر پنجشنبه، دوازدهم خرداد امسال زوجی جوان، پیکر خونین مرد ۳۳ساله‌ای را به بیمارستان منتقل کردند. او بر اثر اصابت چاقو به سینه‌اش مجروح شده بود و کمی بعد بر اثر شدت خونریزی جان باخت.

 

رازگشایی از قتل

با گزارش ماجرا به بازپرس جنایی تهران، زوج جوان بازداشت شدند. آنها در ابتدا مدعی بودند که مقتول با افراد دیگری درگیر شده بود اما در جریان بازجویی‌ها زن جوان اسرار جنایت را فاش کرد و گفت: مقتول پسرعمه‌ام است. او و شوهرم در یک تراشکاری در تهران کار می‌کردند که دچار اختلاف کاری و مالی شدند. پسرعمه‌ام ۳۰میلیون تومان از شوهرم طلب داشت و همین باعث درگیری و اختلاف میان آنها شده بود. روز حادثه مقتول به خانه ما آمد تا درباره اختلافش با شوهرم صحبت کنند اما کارشان به درگیری کشیده شد و ناگهان شوهرم چاقویی از آشپزخانه برداشت و به پسرعمه‌ام ضربه زد و او را به قتل رساند.

 

پس از اظهارات این زن، شوهرش اتهام قتل را پذیرفت و گفت نتوانسته خشم خودش را کنترل کند و هرگز قصد قتل نداشته است.

 

براساس این گزارش، شوهر به اتهام مباشرت در قتل عمدی و همسرش به‌خاطر اختفای ادله جرم از سوی قاضی میثم حسین‌پور، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران بازداشت شدند و در اختیار اداره آگاهی قرار گرفتند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.