2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

واقعیت‌هایی درباره کرونا از زبان دکتر مهرناز اسدی

دکتر مهناز اسدی با حضور در برنامه فرمول یک واقعیت‌هایی را درباره کرونا و نحوه مقابله با آن شرح داد که در فیلم بالا می‌بینید.

دوات آنلاین-یکی از سوالات اساسی این روزها این است که کرونا کی تمام می‌شود و آیا واکسنی برای ان ساخته خواهد شد یا خیر؟ دکتر مهرناز اسدی، رییس بخش عفونی بیمارستان امام در برنامه فرمول یک به این سوالات پاسخ داد.

 

بیوگرافی دکتر مهرناز اسدی

دکتر مهرناز اسدی قراباغی فوق تخصص ریه و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران است. وی علاوه بر رتبه برتر تحصیلات عالیه در کشور ، دارای گواهی بین المللی ریه از انجمن ریه اروپا نیز میباشد زمینه اصلی فعالیت حرفه ای وی تشخیص و درمان سرطان های ریه و روشهای فوق پیشرفته نمونه برداری از ضایعات ریوی است . تشخیص و درمان بیماران مبتلا به فیبروز ریه و عوارض ریوی ناشی از بیمار ی های روماتیسمی و بیماری های ریوی در زمینه انواع تومور ها و سرطان های غیر ریوی از شاخص های حرفه ای دکتر اسدی است.

 

در همین زمینه: چگونه بدن خود را در برابر کرونا ایمن کنیم

 

او در زمینه اقدامات تشخیصی درمانی نظیر بیوپسی به روش فریز کردن؛ استنت گذاری ریه؛ درمان برونکوسکوپی تنگی های تراشه و تومور های ریوی و نمونه برداری با روش سونوگرافی یا ایباس تخصص دارند.

 

او در کارنامه خود افتخارشاگردی اساتیدی چون آقای دکتر عنایت صفوی را دارند . خانم دکتر اسدی علاوه بر ویزیت بیماران در مطب در بخش ای سی یو ریه بیمارستان امام خمینی(ره) تهران و بیمارستانهای ساسان نیز فعالیت دارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.