2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل شوهر به دلیل بیدار کردن او از خواب

قتل شوهر به دلیل بیدار کردن او از خواب

زن جوان به دلیل اینکه شوهرش او را از خواب بیدار کرده بود عصبانی شد و دست به قتل همسرش زد.

دوات آنلاین-وقتی مرد جوان همسرش را از خواب بیدار کرد فکر نمی‌کرد همسرش آنقدر عصبانی شود که او را بکشد.متهم که زنی جوان است خودش ماموران پلیس را باخبر و از آنها درخواست کمک کرد.

 

وقتی ماموران پلیس و امدادگران در خانه این زن حاضر شدند تکنسین‌های اورژانس اعلام کردند که کار از کار گذشته و مرد براثر شدت خونریزی جانش را از دست داده‌است.

 

با بازداشت زن جوان او جزئیاتی از قتل را بیان کرد و به پلیس گفت: من کمردرد شدید داشتم و به خاطر کمردردم به استخر می‌رفتم روز حادثه از استخر برگشتم. شوهرم گفت بیا غذا بخوریم چای هم دم کردم. گفتم نمی‌خواهم تو غذایت را بخور. من می‌خواهم بخوابم بیدارم هم نکن. بعد به اتاق رفتم و خوابیدم 10 دقیقه بعد شوهرم من را بیدار کرد. خیلی عصبانی شدم و با پرخاشگری به او گفتم چرا بیدارم کردی؟ شوهرم آدم عصبی بود به من فحش داد و بعد هم کتکم زد. او چاقو برداشت و به سمت من حمله کرد من هم برای اینکه از خودم دفاع کنم یک ضربه چاقو به پای او زدم تا از خودم دورش کنم. من اصلا قصدم این نبود که او را بکشم فقط خواستم زخمی‌اش کنم تا کنار برود. وقتی روی زمین افتاد و من آن حجم از خون را دیدم اصلا باورم نشد که ضربه من باعث خونریزی شده‌ باشد. داشتم در بدنش دنبال زخم دیگری می گشتم. بعد هم بلافاصله اورژانس را خبر کردم اما تا آمبولانس بیاید شوهرم از هوش رفت و بعد هم جانش را از دست داد.

 

زن جوان گفت: من هیچ قصدی برای کشتن شوهرم نداشتم ما خیلی با هم دعوا می‌کردیم شوهرم فردی پرخاشگر بود و خیلی من را کتک می‌زد.

 

گذشت بی‌قید و شرط اولیای‌دم

با احضار دادسرا فرزندان مقتول به عنوان ولی‌دم به  دادسرا حاضر شدند. آنها اعلام کردند از مادر خود شکایتی ندارد. دختر بزرگ مقتول گفت: مادرم وقتی که سن خیلی کمی داشت ازدواج کرد. ما چهارخواهر و برادر هستیم و فاصله سنی زیادی با مادرمان نداریم پدرمان خیلی مرد بداخلاقی بود مدام مادرم را کتک می‌زد. او هر کاری که مادرم دوست نداشت را انجام می‌داد تا او را اذیت کند. بعد هم دعوا راه می‌انداخت و مادرم را می‌زد. بارها شاهد کتک خوردن مادرم بودم به همین خاطر هم حرف او را باور می‌کنم و قبول دارم که پدرم به مادرم حمله کرده‌ است چون پدرم بارها این کار را کرده بود و هربار که ما هم اعتراض می‌کردیم او به ما پرخاشگری می‌کرد.

 

بعد از اعلام گذشت اولیای‌دم  دادسرا با صدور کیفرخواستی علیه زن جوان از دادگاه خواست تا او را به اتهام قتل به لحاظ جنبه عمومی جرم و بیم تجری محاکمه کند. متهم به زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.