2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
قصاص برای مردی که سر زنش را برید

قصاص برای مردی که سر زنش را برید

زن جوان وقتی به همسرش گفت دیگر نمی‌خواهد با او زندگی کند ودوستش ندارد، نمی‌دانست که به دست شوهرش به قتل می‌رسد.

دوات آنلاین-مردی که زنش را کشت چون به او گفته بود دیگر دوستش ندارد به  درخواست اولیای‌دم از سوی دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

 

 متهم یک سال قبل بعد از اینکه همسرش را کشت و از خانه متواری شد توسط ماموران پلیس شناسایی و بازداشت شد.

 

خانواده مینا زن جوان به ماموران گزارش دادند که فرزندشان چند روزی است که گم شده‌ است. مادر مینا گفت: من هر روز با دخترم صحبت می‌کردم چند روز است نه دخترم جواب تماس هایش را می‌دهد و نه شوهرش تلفن را جواب می‌دهد مقابل خانه آنها هم رفتیم اما در را باز نکردند وقتی ماموران به خانه مینا رفتند جسد او را پیدا کردند در حالیکه سر از تنش جدا شده بود.

 

با ردیابی‌هایی که ماموران انجام دادند شوهر مینا به نام یوسف بازداشت شد. یوسف بلافاصله به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت که همسرش به او خیانت کرده‌است .

 

همسایه‌ها از زنم بدگویی می‌کردند

متهم در بازجویی ها جزئیاتی از درگیری‌اش با همسرش را شرح داد و گفت: مدتی بود که همسایه ها پشت سر همسرم حرف می زدند روز حادثه وقتی از سرکار به خانه می‌آمدم مردی را دیدم که از خانه ما خارج شد، به خانه رفتم دیدم وضعیت خانه مناسب نیست. پرسیدم این فرد چه کسی بود که از خانه خارج شد  زنمگفت هیچکس.

 

متهم ادامه داد: گفتم به من دروغ نگو با هم جروبحث کردیم. زنم گفت دندانش درد می‌کند از من پول خواست که به دندانپزشکی برود و من هم پول را دادم. وقتی برگشت دوباره با هم جروبحث کردیم.  مینا گفت من تو را دوست ندارم من را طلاق بده اصلا خودم می‌روم، گفتم تو بدون من می‌خواهی چه کنی تو که نمی‌توانی بروی گفت با کسی که دوستش دارد تماس می گیرد تا او بیاید و با هم بروند. من خیلی عصبانی شدم و از حالت عالی خارج شدم به سمت او حمله کردم و با چاقویی که از آشپزخانه برداشتم او را زدم.

 

آنقدر عصبی بودم که نمی‌دانستم دقیقا چه می‌کنم سر از تن همسرم جدا کردم. بعد بچه‌ها را به خانه خواهرم بردم وخودم هم برای همیشه خانه را ترک کردم.

 

بعد از پایان بازجویی‌ها وصدور کیفرخواست متهم در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و دوباره گفته‌هایش را تکرار کرد و گفت چون همسرش را دوست داشت و او می‌خواست جدا شود دست به این کار زد.  این در حالی بود که مدرکی مبنی بر خیانت زن به دست نیامد. در نهایت با درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.