2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آیا مهرداد، شوهر مهسا ساعدنیا در سریال ملکاوان خودکشی کرده است

آیا مهرداد، شوهر مهسا ساعدنیا در سریال ملکاوان خودکشی کرده است

آیا مهرداد واقعا خودکشی کرده؟ آیا مهسا رازی را پنهان می‌کند؟ آیا وحید دوست خانوادگی مهرداد و مهسا از این ماجرا چیزی می‌داند؟

دوات آنلاین-سریال ملکاوان یک سریال معمایی است که پرسش‌های زیادی را مطرح می‌کند اما تمامی معماها یک به یک و به تدریج حل می‌شوند و در پایان هیچ گره باز نشده‌ای باقی نمی‌ماند اما معمای اصلی نحوه مرگ مهرداد شوهر مهسا ساعدنیا است.

 

مهسا ساعد نیا با بازی نازنین فراهانی شخصیت اصلی سریال ملکاوان است که بعد از مرگ شوهرش مهرداد به ایران بازمی‌گردد. او گمان می‌کند همسرش خودکشی کرده است اما آیا واقعا این طور بوده؟

 

علت واقعی مرگ شوهر مهسا چیست

نخست آن‌که به گفته مهسا شوهرش مردی امیدوار بود. از طرفی او یک دانشمند بود که در کارش موفقیت‌های زیادی به دست آورده و همچنان رو به پیشرفت بود. علاوه بر اینها مهرداد با خانواده خود یعنی همسرش، دختر پونه با بازی آسو پاشاپور و پسرش سپهر مشکلی نداشت. بنابراین دلیلی برای خودکشی او وجود ندارد.

 

از طرفی یک فیلم لحظه خودکشی مهرداد را ثبت کرده است پس نمی‌توان با قاطعیت مرگ خودخواسته شوهر مهسا را رد کرد.

رضا مولایی در سریال ملکاوان

آیا وحید راز مرگ مهرداد را می‌داند

در این میان مهسا یک دوست خانوادگی به نام وحید با بازی رضا مولایی دارد. وحید دوست مهرداد بوده و حالا وارد ماجرا شده و سعی می‌کند به مهسا کمک کند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل بازیگران سریال ملکاوان

 

وحید شخصیتی مرموز دارد. همسر او در یک تصادف فوت شده و خودش مدتی نبود تا این‌که همزمان با بازگشت مهسا او نیز به زندگی بازگشت و کارش را دوباره شروع کرد.

 

همزمان شدن بازگشت این دو نفر و تلاش وحید برای کمک به مهسا این فرضیه را به وجود می‌اورد که وحید از ماجرای مرگ مهرداد مطلع است یا لاقال بیش از آنچه که وانمود می‌کند می‌داند. حال باید منتظر ماند و دید در ادامه سریال ملکاوان که از شبکه آی فیلم پخش می‌شود چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.