2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان کیست

بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان کیست

بازیگر نقش سپهر پسر مهسا ساعدنیا در سریال ملکاوان آریا جوکار نام دارد. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین-سپهر یکی از شخصیت‌های سریال ملکاوان است که البته به دلیل سن کمی که دارد نقش اصلی محسوب نمی‌شود اما توانسته به خوبی از عهده همین نقش بربیاید و نشان بدهد استعداد زیادی برای بازیگری دارد. این کودک آریا جوکار نام دارد و قبل از ملکاوان هم جلوی دوربین رفته بود.

 

بیوگرافی بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان

به نوشته آی فیلم آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان متولد ۲۵ آذر ۱۳۹۰ در شیراز است. او به همراه خانواده چند سالی است که به تهران مهاجرت کرده است.

آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان

وی از ۵ سالگی وارد عرصه بازیگری شده و کار هنری خود را در زادگاه شیراز آغاز کرد. او اولین نقش خود را در یک فیلم کوتاه و تیزرهای تبلیغاتی بازی کرده ولی سریال ملکاوان اولین تجربه بازیگری جدی او محسوب میشود.

 

در ادامه بازیگری با گروه هنری خورشید تهران همکاری کرده و چند اپیزود در سریال شب نامه به کارگردانی اقای امیرعباس مجذوبی ایفای نقش کرده است.

 

جوکار در سال 98 در سریال ملکاوان به کارگردانی احمد معظمی نقش آفرینی کرد.

آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان در کنار فریبا متخصص

وی در نقش سپهر، پسر مهسا ساعدنیا با بازی نازنین فراهانی و مهرداد سلیمی بازی کرده و برادر پونه با بازی آسو پاشاپور است.

 

سپهر با وجود سن کمی که دارد به خوبی توانسته از عهده نقش‌اش بربیاید و نشان داده اگر در آینده همچنان به بازیگری علاقه داشت می‌تواند با کسب دانش این رشته هنری و بیشتر کردن مهارت خودش از طریق آموزش در سینما و تلویزیون بدرخشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.