2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جواب سوال مسابقه پیامکی هفته پنجم سریال ملکاوان درباره دلیل بازگشت مهرداد به ایران چیست

جواب سوال مسابقه پیامکی هفته پنجم سریال ملکاوان درباره دلیل بازگشت مهرداد به ایران چیست

مهرداد چرا به ایران بازگشته است؟ هر سه گزینه مطرح شده در سوال مسابقه پیامکی هفته پنجم سریال ملکاوان می‌تواند درست باشد اما حقیقت این است که دلیل اصلی بازگشت او به کشور فقط یکی از گزینه‌ها است.

دوات آنلاین-مسابقه پیامکی سریال ملکاوان به هفته پنجم رسید. این هفته سوال جالبی مطرح شده است، سوالی که جواب دادن به آن شاید به اندازه هفته قبل آسان نباشد.

 

سریال ملکاوان با بازگشت مهرداد جذاب‌تر شده است. از وقتی معلوم شده مهرداد خودکشی نکرده و تمام این ماجرا یک نقشه بوده باید منتظر اتفاقات هیجان انگیز دیگری نیز باشیم البته این سریال تاکنون اتفاق هیجان انگیز کم نداشته است و نشان داده هر لحظه باید برای غافلگیر شدن آماده بود.

 

داستان مرموز و جذاب سریال در کنار بازی‌های خوب بازیگران از جمله بازی امین زندگانی در نقش مهرداد از جمله عواملی است که باعث شده ملکاوان پربیننده شود البته نباید از تنوع لوکیشن‌های این سریال نیز غافل بود.

 

سوال هفته پنجم مسابقه پیامکی سریال ملکاوان هم درباره بازگشت مهرداد است.

 

بیشتر بخوانید: مسابقه پیامکی هفته ششم سریال ملکاوان درباره پیش‌بینی آینده مهرداد

 

دلیل بازگشت مهرداد به ایران چیست؟

گزینه 1: به‌خاطر ملکاوان

گزینه2:  بابت انتقام

گزینه 3: به‌خاطر خانواده

امین زندگانی در نقش مهرداد در سریال ملکاوان

پیشنهاد ما این است که برای جواب دادن اصلا عجله نکنید چون ممکن است در قسمت‌های بعدی اتفاقی بیفتد که نظرتان کاملا عوض شود. شما تا ساعت 24 روز پنجشنبه وقت دارید جواب مسابقه را به شماره ۲۰۰۰۳۸۰۹  بفرستید.

 

قبل از انتخاب گزینه موردنظرتان خوب فکر کنید. یادتان باشد تعداد شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی سریال ملکاوان زیاد است اما شبکه آی فیلم قرعه‌کشی را فقط میان افرادی انجام میدهد که جواب درست داده‌اند بنابراین اگر پاسخ صحیح را انتخاب کنید در هفته پنجم احتمال دارد شما یکی از 5 برنده باشید.

 

موقع جواب دادن به این فکر کنید که آیا مهرداد اصلا از وجود ملکاوان خبر داشت یا نه؟ همچنین بد نیست روی این موضوع نیز تمرکز کنید که او برای بودن در کنار خانواده می‌توانست اصلا خودکشی صوری نکند و در فرانسه نزد آنها باشد. علاوه بر این طراحی چنین سناریویی به خاطر انتقام‌گیری آیا واقعا منطقی است؟

 

برای تایید و رد هر یک از گزینه‌ها دلایلی وجود دارد و اصلا آنچه باعث جذابیت این مسابقه شده همین نکات انحرافی در سوالات و نزدیکی جواب‌ها است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ارغوان 1398/11/28
من جواب سوال هفته پنجم گفتم گزینه 1خداکنه درست باشه
عارفه قاسمی 1398/11/26
گزینه ۳
ارزو 1398/11/26
هوررراااااااااجوابم درست بود ولی برنده نشدم🙁
زینب 1398/11/25
من که میگم گزینه سوم چون تو خود فیلم هم جوابش رو گفته بود 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
محمد سینا انور 1398/11/25
بخاطر خانواده
ابوالفضل مومنی 1398/11/25
من میگم گزینه 33333قطعا 3
قاسمی 1398/11/25
گزینه سه
سارا 1398/11/25
گزینه ۳درست است😊😊😊😊
رقیه 1398/11/25
با سلام ؛فرا رسیدن روز زن و روز مادر؛ولادت باسعادت خانم ،فاطمه ی زهرا(س)را به همه ی زنان و مادران عزیز تبریک و تهنیت عرض میکنم و دست تمام مادران عزیز را میبوسم!!!الهی خدا سایه ی همه ی مادران را از سر عزیزانشان کم نکنه!!!خدا مادر نازنین منو هم بیامرزه که جاش واقعا خالیه!!!!به روح همه ی مادران عزیز درگذشته فاتحه و صلواتی نثار میکنیم!!!!
رقیه 1398/11/25
سلام به همه ی عزیزان دل!!!دعا کنید همگی که نه،تعدادمون زیاده ،ولی لااقل شش نفرمون جزو برندگان امشب باشیم!!!!براتون دعا میکنم عزیزان!!!!شما هم دعا کنید!!!التماس دعا !!!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.