2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
جواب مسابقه پیامکی هفته چهارم سریال ملکاوان درباره دلیل توهمات وحید کدام گزینه است

جواب مسابقه پیامکی هفته چهارم سریال ملکاوان درباره دلیل توهمات وحید کدام گزینه است

اگر می‌خواهید به سوال مسابقه پیاممکی سریال ملکاوان در هفته چهارم جواب درست بدهید باید به یک توصیه مهم توجه کنید.

دوات آنلاین-مسابقه پیامکی سریال ملکاوان در کنار جذابیت‌های خود سریال به موضوعی هیجان انگیز تبدیل شده است. اکنون سوال هفته چهارم نیز مطرح شده، سوالی درباره دلیل توهمات وحید که پاسخ دادن به آن شاید چندان هم آسان نباشد.

 

سریال ملکاوان در ادامه مسابقات پیامکی خود در هفته چهارم سوالی را درباره نقش وحید با بازی رضا مولایی پرسیده است:

 

دلیل توهمات وحید چیست؟

گزینه 1-  مصرف داروهای خاص

گزینه 2-  ورشکستگی

گزینه 3- عذاب وجدان

 

وحید در سریال ملکاوان زیرنظر پزشک است و احتمالا داروهایی مصرف می‌کند. از سویی او با مشکلات مالی هم مواجه است و علاوه بر همه اینها عذاب وجدان هم دارد اما کدام یک از این سه عامل باعث شده او دچار توهم شود.

 

بیشتر بخوانید: جواب سوال مسابقه پیامکی هفته پنجم سریال ملکاوان چیست

بیشتر بخوانید: مسابقه پیامکی هفته ششم سریال ملکاوان درباره پیش‌بینی آینده مهرداد

توصیه مهم برای جواب مسابقه

توصیه مهم این است که جواب این سوال در خود سریال مطرح می‌شود به همین دلیل بهتر است برای پیدا کردن گزینه درست عجله نکنید. حتی اگر نتوانستید قسمتی از سریال را با دقت تماشا کنید بهتر است تکرار آن را ببینید و یادتان باشد ممکن است نکته انحرافی در سوال وجود داشته باشد.

 

به هر حال فراموش نکنید تا پایان روز پنجشنبه فرصت دارید جواب مسابقه را به شماره ۲۰۰۰۳۸۰۹ پیامک بزنید. این مسابقه که از سوی شبکه آی فیلم برگزار می‌شود 5 برنده خواهد داشت که از میان افرادی که پاسخ صحیح داده‌اند قرعه‌کشی می‌شوند. جایزه نفر اول یک دستگاه تبلت است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
محمد 1398/11/23
سلام وشب بخیربه همگی بچه هاگزینه چند را زدید به نظرمن ٣میشه به خاطرخانوادش
حسام 1398/11/19
شانس یار نبودددد
سارا 1398/11/19
جواب.مسابقه چه بود من ندیدم لطفا بگید
شادی 1398/11/19
سلام خسته نباشید گزینه 3 بود من برنده نشووووووووووووووووودم احححححححح
محمد 1398/11/19
سلام به همگی من هم گزینه سه رابه حرف دوستان زدم بچه هادعا کنید من تبلت وبرنده بشم خیلی سخت گوشی هوشمند نداشته باشی صبرکنی پسرت بخوابه بری گوشیش برداری بیای توفضای مجازی
رضا سارینا 1398/11/18
امشب معلوم میشه بین دو سه هس گزینه ها خسته نباشید
الینا 1398/11/18
سلام من می گویم شماره ی هفته چهارم 3هست
فاطمه ایزدی عهد 1398/11/18
گزینه3
یزدان 1398/11/18
سلام به نظر من گزینه 1 درست باشه که عذاب وجدان و ورشکستگی باعث میشه دارو مصرف کنه....... گزینه 1........ درسته😜😜😆😁
عذرا 1398/11/17
الحق که سوالاتتون خیلی فلسفی *گزیه یک که بعیده، چون بخاطر توهم دارو میخورن، بخاطر دارو خوردن که متوهم نمیشن، البته بیمار روانپریش اگر دارو نخوره خب دوباره متوهم میشه، اینم بگم منم یه مدت آلپرازولام میخوردم که استرسم کم بشه ولی بدتر توهم اومد سراغم ): *گزینه دو هم که نمیشه، چون اگر مشکلات زندگی میخواست باعث توهم بشه (عذاب وجدان) دلیل بزرگتری میتونه باشه برای متوهم شدن *حتی گزینه سه هم ممکن اشتباه باشه، چون میشه گفت: وحید از شدت عذاب وجدان عصبی شده و دارو میخوره،یعنی خود دارو خوردن، هم دلیل ورشکستگیه هم عذاب وجدان *از طرفی اگر فیلم و با دقت نگاه کرده باشین، متوجه میشین که چون وحید میخواست از ورشکستگی و سایر مشکلات فرار کنه، تصادف کرد و خانمش فوت کرد و عذاب وجدان هم به مسائلش اضافه شد. * خلاصه که هر گزینه ای میتونه درست باشه، فقط ببینین کدوم گزینه رابطه قوی تری به لحاظ علت و معلولی داره. * فقط در همین اندازه تونستم واکاوی کنم، امیدوارم بتونم گزینه صحیح و انتخاب کنم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.