2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
جواب مسابقه پیامکی هفته ششم سریال ملکاوان درباره پیش‌بینی آینده مهرداد کدام گزینه است؟

جواب مسابقه پیامکی هفته ششم سریال ملکاوان درباره پیش‌بینی آینده مهرداد کدام گزینه است؟

برای آینده مهرداد چه پیش‌بینی دارید؟ آیا او به جمع خانواده بازخواهد گشت یا ناامید و سرخورده دنبال هویتی تازه برای خودش می‌رود. در مسابقه پیامکی هفته ششم سریال ملکاوان که شبکه آی فیلم برگزار می‌کند شرکت کنید.

دوات آنلاین-مسابقه پیامکی سریال ملکاوان در هفتم ششم یک تفاوت با هفته‌های قبل دارد و این بار برای شرکت داده شدن در قرعه‌کشی نیازی نیست حتما جواب درست داده باشید بلکه قرعه‌کشی میان تمام افراد شرکت‌کننده در مسابقه برگزار می‌شود.

 

سریال ملکاوان که از شبکه آی فیلم پخش می‌شود، با بازگشت مهرداد دچار تغییرات زیادی شده و مسیر تازه‌ای پیدا کرده است. سوال هفته ششم مسابقه پیامکی باز هم درباره همین شخصیت است.

 

برای آینده مهرداد کدام گزینه را پیش‌بینی‌ می‌کنید؟

گزینه اول مهسا او را بخشیده و به آغوش خانواده باز می‌گردد.

 

گزینه دوم با هویت جدید به زندگی خود ادامه می‌دهد.

 

این بار جواب مسابقه بیشتر بر اساس پیش‌بینی است اما می‌توان از حالا این حدس را زد که مهسا با بازی نازنین فراهانی شوهرش را ببخشد و این فرصت را به مهرداد بدهد که بار دیگر به جمع خانواده بپیوندد. در غیر این صورت تمام تلاش‌های مهرداد بی‌نتیجه خواهد ماند.

 

از سویی احتمال این‌که مهرداد با هویت جدید به زندگی‌اش ادامه بدهد خیلی کم است. چون حالا همه او را می‌شناسند و می‌دانند زنده است. بنابراین چنین فرصتی نخواهد داشت و از طرفی اگر بخواهد این کار را انجام بدهد چاره‌ای ندارد جز این‌که دست به ارتکاب جرم بزند و مدارکی را برای خودش جعل کند که این امر در حالی‌که مهرداد تحت نظر است خیلی بعید به نظر می‌رسد.

 

در هر صورت شما تا آخر روز پنج شنبه فرصت دارید تا پیش‌بینی خود را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۳۸۰۹ ارسال کنید. این بار آسوده‌تر می‌توانید این کار را انجام بدهید چون در هر صورت در قرعه‌کشی شرکت داده خواهید شد و احتمال دارد شما هم یکی از 6 برنده هفته ششم مسابقه پیامکی سریال ملکاوان باششد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
خدایار حسنوند 1398/12/03
گزینه 1
علی کشته گر 1398/12/03
گزینه 1 خداکنه برنده بشم
مهدیه 1398/12/03
گزینه ۱است❤❤❤❤
شیوا 1398/12/02
گزینه ۱
ناشناس 1398/12/02
گزینه یک
خزان 1398/12/01
سلام بنظر من گزینه۲درسته
رضا 1398/12/01
گزینه یک
ابادرصاحبی 1398/12/01
گزینه ی1درسته
محمد 1398/12/01
نظرمنم اهست
زهره 1398/11/30
گزینه 1 درسته

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.