2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل آسو پاشاپور بازیگر نقش پونه در سریال ملکاوان

بیوگرافی کامل آسو پاشاپور بازیگر نقش پونه در سریال ملکاوان

آسوپاشاپور بازیگر نقش پونه در سریال ملکاوان بازیگر جوان و خوش آتیه ایران که بازیگری را از تئاتر شروع کرد. با بیوگرافی او آشنا شوید:

دوات آنلاین-آسو پاشاپور که در سریال ملکاوان نقش پونه را بازی کرده متولد 13 مهر 1377 در تهران است و با اینکه مدت زمان کوتاهی است که بازیگری را آغاز کرده اما به یکی از چهره‌های جوان تلویزیون تبدیل شده‌است.

 

آسو پاشاپور درخانواده‌ای متوسط به دنیا آمده‌ است و یک خواهر بزرگتر از خود دارد. او در حال حاضر دانشجوی رشته تئاتر دانشگاه تهران است.

 

شروع بازیگری از نوجوانی

آسو هنرپیشگی را از وقتی که نوجوان بود آغاز کرد. او بعد از تجربه چند نمایش خیابانی در سالن‌های تئاتر اجراهای موفقی داشت و بعد از ورود به دانشکده تئاتر دانشگاه تهران مورد توجه چندکارگردان تئاتر قرارگرفت و به شکل حرفه‌ای تری کارش را ادامه داد و موفقیت ‌های زیادی به دست آورد.

 

بازی در نقش پونه در سریال ملکاوان

آسو پاشاپور اولین بار با سریال ترور خاموش به  تلویزیون راه یافت. او در آن سریال نقش کوتاهی را برعهده داشت و درخشش در این سریال باعث شد تا یکی از نقش‌های اصلی سریال ملکاوان را برعهده بگیرد.

 

پاشاپور در سریال ملکاوان نقش دختر مهسا ساعدنیا با بازی نازنین فراهانی را بازی می‌کند. پونه و برادرش سپهر بعد از خودکشی مادرشان همراه او از فرانسه به ایران بازگشته‌اند و اکنون مادربزرگ پدری آنها سعی دارد حضانت نوه‌هایش را از مهسا بگیرد و خودش از پونه و سپهر مراقبت و نگهداری کند.

بیوگرافی کامل آسو پاشاپور بازیگر نقش پونه در سریال ملکاوان

علاقه‌های شخصی آسو پاشاپور

آسو پاشاپور به ورزش و کتاب علاقه زیادی دارد. در میان رشته‌های ورزشی تنیس و بوکس بازی می کند و سعی می‌کند همیشه بدنش را در شرایط ایده‌آل برای یک هنرپیشه نگه دارد.

 

شعر از دیگر علاقه‌مندی‌های اوست. شاعر مورد علاقه آسو قیصر امین‌پور است. به گفته دوستانش و براساس کامنت‌هایی که برایش در صفحه اینستاگرامش گذاشته‌اند او شخصیتی خنده رو و خوش اخلاق دارد.

 

آسو پاشاپور تاریخ زیاد می خواند او به محله‌های قدیمی تهران که این‌روزها کمتر دست نخورده‌اند علاقه زیادی دارد و تهران گردی هم می‌کند.

 

مروری بر اینستاگرام آسو پاشاپور نشان می‌دهد او از جمله هنرپیشه‌هایی است که غرق در کارهایش است او بجز یک عکس که متعلق به دوران کودکی خودش و خواهرش است به صورت خاص عکس‌هایش و پوستر‌های نمایشش را به اشتراک گذاشته‌است.

بیوگرافی کامل آسو پاشاپور بازیگر نقش پونه در سریال ملکاوان

او چند عکس نیز از پشت صحنه سریال تلویزیونی و در حین گریم به اشتراک گذاشته‌است.

بیوگرافی کامل آسو پاشاپور بازیگر نقش پونه در سریال ملکاوان

فریبا متخصص هنرپیشه پیشکوست یکی از کسانی بود که آسو پاشاپور با او در سریال ماکاوان هم‌بازی شد. او آسو را یک استعداد فوق‌العاده در بازیگری ارزیابی کرده‌ است.

 

منبع: اینستاگرام آسو پاشاپور

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.